Wednesday, October 28, 2009

koleksi bahasa syaitonnirrajim


entry ni dah lama dalam draft.fikir dua tiga empat lima kali jugak la nak keluarkan entry ni.cuak beb bila blog dipenuhi bahasa syaitonnirajim.

kalau mak aku dengar aku ngan akak aku gaduh sambil ternak "babi",melenting beb mak aku.dari dapur nun dengar mak aku jerit siap pelawa bapak aku suruh sebat kitorang guna tali pinggang.tak pun penyangkut baju.bapak aku apa lagi,berkain pelikat je tunjuk skill.hatta cakap"bodoh" sekalipun,keluar lah dialog isteri bapak aku tu. "ha,cakap lah bodoh tuh kang balik kat diri sendiri balik".oh,begitulah orang tua kita prihatin terhadap perlakuan dan kata-kata anak-anaknya.alah,mak ayah korang pon mesti macam ni kan..siapa tak sayang anak beb.mak ayah semua nak anak jadi angkasawan la,akauntan la,saintis la,doktor jangan cakap la.impian feveret mak ayah tuh.

tapi bila membesar dengan ramai orang,dengan pengaruh teknologi,bukan setakat "babi" dan"bodoh" je jadi feveret,macam-macam lagi bahasa syaitonnirrajim yang aku,kau mahupun dia tahu secara tak langsung.mungkin bahasa syaiton ni ramai yang pernah dengar.bagi yang"expert" sikit tuh,siap buat aplikasi dalam kehidupan seharian.baguslah bagi kalian yang tak pernah guna bahasa syaiton ni,syukur alhamdulillah.tapi at least kene tahu.mana tahu nanti orang cakap kat kalian,kalian ingat itu perkara baik pulak.sebab ada member aku tak pernah dengar dan tak tahu pon bahasa syaiton neh.bagus...bersih lagi hati tuh.

aku hidup tak ada lah lama mana.tapi ada lah sikit koleksi bahasa syaitonnirrajim ni yang aku tahu,pernah dengar,dan ada jugak yang aku pernah guna..maaf bagi siapa yang tak suka entry ni.sekadar berkongsi.semoga kita semua jadi lebih baik...berusahalah.jika apa yang kita jadi hari ini,bukan seratus peratus salah ibu mengandung mahupun salah bapak yang mengandung kan ibu.tapi diri sendiri seadanya.tepuk dada..tanya selera.

[A]-anjing

[B]-bodoh,bangang,bengap,bahlul,babi,
barua,bangsat,burit,butuh,bitch

[C]-cilaka,cibai,cipet,

[D]-damn,dubur

[F]-fuck

[G]-gampang

[J]-jahanam,jubur,jalang

[K]-kemak,konek

[L]-lahanat,lancau,lahabau

[P]-pantat,puki,pundek,palat

[S]-sial,sundal,setan,shit

akhir kata.tepuk dada tanya selera.

ala..janganlah pandang sinis kat aku.baiklah saya bukan penceramah bebas.maaf jika mengganggu gugat hati para pembaca lalu wujud perasaan tak puas hati.sila lemparkan cemuhan terhadap penulis di ruang komen.tak dek hal la.

53 comments:

Aku Beskot™ said...

ces..tenet bongok!!

ikanriang said...

yeaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!! hahahahhaa

ikanriang said...

first! bodoh!

ikanriang said...

muahahahhaa

ikanriang said...

akhirnyaaaa
hahaha

aku betul2 tunggu!
nak stadi, tapi tak tenang selagi tak menang!

harharharharharharrr
(gelak dajal)

ok, boleh stadi =)

BYE sume. samat malam.
aku menang kali ni.
muah muah muah.

Aku Beskot™ said...

Yang Arif!!
sy sgt tidak puas hati!!..
sonok gle babas ikanriang..haha
ak akur kekalahan ini..
team dorg maen lagi cantek.
kekekeh..

buku nota:
ganas nye lu..=)

ikanriang said...

ok, setelah membace entri ni, baru kusedar ayat yang terpacul kua dari mulut ni adela ayat sayitonirajim tu.

huhu

tak tau nape aku taip bodoh tu tadi.
excited sangat.
huhu.

tapi okla, aku da hepi.
seronok pertandingan ko ni.
n im looking forward for the prize muahahaha

beskot,
lain kali kau menang ye. huhu

k lumut.
nak stadi. esok ade test.
peluk.cium.peluk.cium.rinduu
=)

fitriah said...

nape ikanriang excited sgt ni? ;)

NuR said...

lalink lumut..

huhu.. terkezut wa baca tajuk entri lu kali ni.. hikhik.. igtkan bahasa ape la tadi..rupanya yg ni.. haaa.. memang pun.. kat umah diharamkan sebut sumer menatang nih..

lumut..
lu rasa perkataan "menatang" tu tergolong tak dlm topik nih?

Razman said...

haha..nice game la ikanriang..suka sama kamu..mcm GAMPANG..haha..

k, back 2 lumut...aku selalu gne bahasa2 ni..lg aku rse rapat ngan seseorg tu, lg kasar bhasa aku gne..sbb tu lah aku..klu sopan antun bagai, aku x rse mesra dgn org tu..ko phm x ni?

klu paham, BABI ko lumut, macam GAMPANG entri ni..hahahaha

peace!!!

maiyah said...

apa yg sy miss ni yek huhuu

~ miErA ~ said...

huhuhu...

Razman said...

hoit..cibai ko ek..aku dah bagi ko, terima jelah menatang haram jadah tu..ternak leklok..pehal pulang2kan lak..

mamai said...

kalu masa pakcik kecik-kecik dulu pantang sebut kepala bapak kau...kalu dengar dek abah dan mak alamatnya hikmat penampor berpinar mata la dapat

Razman said...

mak aku dh tido..jap2..aku nk blakon jd baek smule..buang anasir2 jahat dr ko..

salam..

saudari lumut..adalah tidak baik kamu mengajar kanak2 yang suci di sini berbahasa seperti syaitan dilaknat...didiklah mereka seperti ibuku mendidikku..penuh mulia budi pekerti ku..

mier@merr said...

hahaha...... ikanriang sangat riang okeh... beskot..cuba lg len kali...ahakz...



erk...aku jarang gune bhs syaiton nih... tp stakat babi tu.. mmg sape yang carik pasal mmg wa sembur jek... sial...macam haram jek..hehe.... bongek??

bhsa syaiton jugakah itu?

Razman said...

err...sorry lumut, i dont speak malay..=P

beetleLO ™ said...

kat melaka ada satu tempat di bahagian selatan. perkataan ni hanya di sebut di kawasan ini sahaja. BELO ..

Hayatito said...

mut2..
lek r
perkataan ni sume sape yg tak pernah dengar,
bg dye dgr..
kalau dia suka sebut,ko kasi lempang.

haha

.rafiq. said...

tak baik ckp bodoh. mk kite mrh.

beautiful_rose said...

hohohoho budak2 hingusan umo 3,4 tahun pon suda pro sebot perkataan tuh...x tau sape ptt di salahkan =p

ber_u_wang said...

apasal la ko post time uncle keje.. tak dapat uncle no 1...

uncle selalu dengar budak sekolah cakap benda ni... bagi diorg tu hanya ungkapan biasa saja..

Syed Salleh said...

ha3.. giler panjang collection perkataan..
damn !!

Ries Lee said...

luas betul pengetahuan si lumut ni dalam bahasa kesat ni...
hehehe...

siggplus said...

gua guna bahasa tu sebagai bahasa rasmi mulut gua..haha

chokio_nia said...

hurmm..slalu gne ble marah cm tak leh nak bendung dah..

Jalak lenteng said...

hah..memang dah betul dah tuh..layan ngan orang melaka akan dapat koleksi yang lebeh padat..arhh..abaikan..hehehe

ezany said...

hehe.. kot nak ckp pun jgn ler depan budak2 kan.. dorg ni cpt jer blajar ngapal pekataan2 camni..

IMCurtain said...

Salam sejahtera,

Kami ingin menjemput anda menyertai komuniti blogger bagi mempromosikan blog anda di laman web kami. Ia mempunyai fungsi yang hampir serupa dengan Innit dan Digg.

Click pada butang 'Tutorial' untuk mengetahui cara menggunakannya. Pendaftaran adalah PERCUMA!

Daftar sekarang: Blogger Malaysia [Blogger's Meeting Point]

Malaysia Boleh!

oranglidi said...

aduh.

joegrimjow said...

puas ku baca
puas ku mencarut rini
aigooo

arque said...

haha.dah macam tongue twister bile aku sebut satu2.
kejap2.aku nak repeat.%&^*(^)mak aiii!!seronokkk.
lagi sekali! ^%$***&(()wo! syiok!!
wakaka. ;P

arque said...

haha.dah macam tongue twister bile aku sebut satu2.
kejap2.aku nak repeat.%&^*(^)mak aiii!!seronokkk.
lagi sekali! ^%$***&(()wo! syiok!!
wakaka. ;P

mukasurat17 said...

say taknak 2 mencarut... hehehe

paraxixth said...

celaka.gua tau lu cakap kat gua

acap said...

tp...
ak xpnh dgr org carut ckap 'dubur'.
ok la tuh.
dlm keBABIan masih ada keSOPANan.
hahaha.

coraline said...

i'd say, i drop the f bomb a lot. i don't even realize i did sometimes.

it's losing the 'syaitan-y' spice in my domain~

OH sikeciq! said...

tenet mmg ngok r mut

aku dah berkompromi dah ngn ko

tp still gagal.wakakak

nice entry.

pendedahan umum ..

we decide!


bravo!*mood semangat*

itafukada said...

kdg2 terkeluar gak perkataan2 aram jadah camtu.maklumla xdpt dibendung bile da beso2 ni.huhu..

kalo rs2 org tu xbijak, sila kate 'pandai la ko ni'

kalo rs2 org tu lembap, sila kate 'basah la..erkk..laju la ko ni'

pendek kata, sila guna bahasa baik2.huhu..

lizz said...

muahahaha!!! aku gelak sendiri sebab aku gune je ayat2 tu beb.(menipu tak baik, mak aku cakap.muahaha)

tapi, die ikut sape kawan kite kot. macam babi tu..now akuxgune dah. dulu, aku teerikut kwn aku from melake. tiap2 ari ckp babi tp die ckp abaikan cuz die ckp saje2 aje. aku pun no hal aje :P

DilOt said...

aku pun gune je ayat2 tu dowh..tp tgk kawan2 la...

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

aku selalu guna

bodoh laa
babi
bongok
bangang
bongek
siut laa
cilakak
hampeh
mcm haram.
blah la.
apa ko mrepek ni setan..


tp biasa nya dgn dak laki jek la.
dak pompaun ni feeling je lebih.

CinTa Lea IxoRa said...

ade jgk gune... tp xsemua.. ade yg xsggp disebut.. tp kalo mrh tu mmg mcm2 kua...

dulu paling terok sebut bodoh jer.. dh bsr2 nie makin byk words baru.. huhu...

rs besalah lk.. heee..

ikanriang said...

aku sekarang kalo melatah cakap 'o bodoh'

rumet pulak 'o pantat'

hmmm

ikanriang said...

aku super excited sbb aku tak penah jd org first.
huhu.
huhu.

mane lumut ni.
lumut ade paper ke arini?

Jard The Great said...

hehehe... arwah nenek aku suka makan babi.. so aku tak leh nk memaki guna perkataan tu..

aku memaki guna Damn dan Cilakak ja.. wakakaka

eNaSaN said...

ermm kkdg klu dh maraH sgt kat owG t'kuar gak perKataan yg xsepaTutnye...tp owg xdgr co zsllau gomeL sesOrg hahhahaha....

lumut said...

to IKANRIANG,
hahahahahha..aku gelak guling2.kepala hotak mung excited nak mati kau ek..sabar je la aku..rase nak sekeh je..hehe..

to BESKOT,
hahaha..beskot terpaksa akur..gelak lagi..hahahah..korang memang best ah..suke aku.

to FITRIAH,
name pon ikan riang...kehkehkeh..

to NUR,
hahah..ye lalink..terkezut ye..ilek2...hee..menatang tuh ntah.sejenis pencuci mulut.kahkah..

to RAZMAN,
hahahah..kuang aja neh..anak sape lah yg terlepas kat sini neh..amik balik die kehilangan ibunya disini..hahaha...amik balik babi ngan gampang kau neh...lempang kang..

to MAIYAH,
hehe..anda x miss pape..diorang je ter;ebih excited.

to MIERA,
huuuuuuuuuuuuuu

lumut said...

to MAMAI,
hehe..biaslah lah tuh mak bapak nak yg terbaik..kepala hotak..kepala akal..kepala lutut..hehe

to MIER@MERR,
haha..aku tgk org la..kalau jenis mcm neh..sesuai layan mcm neh je..mcm si razman tuh..hahah..jgn marah ye..

to RAZMAN,
kepala hotak ko la x speak malay.tambi ka lu macha?

to FARIDLO,
alamak..x pernah dgr la..hehe

to HAYATITO,
haha..aku pon penah sebut..tp dah kurangkan..x elok ah...x manis.ecececey~~

lumut said...

to RAFIQ,
mak aku pon mrh.hehe

to BEAUTIFUL_ROSE,
ha tau xpe..sume dah maju.aiseh.

to BER_UWANG,
adeh..pakcik saye post entry neh kul 9 malam la..xkan kje lagi?

to SYED,
hahahhah...
nah amik DAMN kau balik!!

to RIES,
haha..luas x luas jugak la..skali dgr dah blajar..budak2 apetah lagu kan.

to SIGGPLUS,
hahaha..wa tau dah.lu buat pencuci mulut lu kan?

to CHOKIO,
biase ah tuh.nafsu amarah susah nak cover beb.

to JALAK,
melaka lg byk kot.cume aku x tau je.hehe

to EZANY,
tau xpe..budak2 suke lah tuh blajar mende neh.cpt jer.

lumut said...

to IMCURTAIN,
ok dah join.

to ORANGLIDI,
pehal lu?

to JOE,
hahahah..suke ker?

to ARQUE,
wah3 kau..suke kemain kau ye..twist lah lidah ko puas2.

to MUKASURAT17.
ha bagus punya kempen.suppot2..

to PARAXIXTH,
ah lu nak taching2 lak.pondan ah

to ACAP,
ko x penah dengar?adeh

to CORALINE,
haha..f bomb???

to EMMA,
ah kau...kau kompromi tuh entru lepas beb.bkn entry neh..smgt utk pe neh babe?

lumut said...

to ITAFUKADA,
biasalah tuh..papepon cube kurangkan le makcik oi.hehe

to LIZZ,
hahaha...aku tau..ramai yg amalkan neh.ape diorg pk awet mude?haha

to DILOT,
ha..aku tau..btol2..tgk org la...hee

to HAZERIN,
ngan dak laki mmg ptot dilayan sgt.diorng neh pon pk tah pape je.men lepas je kengkadang.haha

to CINTA,
biasa la.ku pon penah ckp babi gak.tp dkarang makin x cakap dah.tgk a sgn sape kite berkwan.hehe

to IKANRIANG,
hahaha..rumet ko x beagak.pantat gak yg die nak komersialkan.aku mane ade paper.busy sket rini.

to JARD,
haha..itu xleh ckp la..hee..cilaka mcm best gak.haha

to ENASAN,
time mrh mmg.ikut prasaan and nafsu je tuh.hee

pakcik kordi said...

pakcik kordi suka ckp 'binatang' dan wtf je!hehehe...dan what is the you!