Wednesday, October 7, 2009

ini bukan untuk LU la



wa tau wa saja yang tercari-cari,
sana-sini wa click berkali-kali,
wa tekan butang refresh dengan jari,
wa tunggu berhari-hari,
wa pesan pada hati sabarlah menanti.
tapi wa tau lu takkan datang seperti itu hari,
wa tau yang lu sudah punya haluan sendiri,
lu pesan dekat wa suruh jaga diri,
lu pesan kat wa kejar mase depan yang menanti,
lu suruh wa kejar lari dengan kaki,
tapi lu tahu tak hati wa hampir mati.

lu datang dekat wa lepas tu lu pergi,
lu kata wa sudah punya kehidupan sendiri,
lu kata wa sudah punya teman sana sini,
lu kata wa akan kuat nanti,
lu kata lu takkan ganggu wa lagi,
lepas tu lu pergi terus tak datang lagi.

mari sini hanya lu yang wa cari,
sebenarnya wa nak bagitahu lu ini,
apesal lu bodoh sangat terus pergi menyepi,
buat wa tunggu macam orang hilang anak bini,
buat wa diam dan jatuh sekali lagi.

lu tetap cakap lu usha wa saban hari,
hey!wa tak mintak la lu usha wa dekat sini,
wa tak pernah mintak lebih dari rezeki yang diberi,
wa tak pernah mintak manusia itu berubah setiap hari,
wa tak pernah mintak lu hilang macam ni,
apa yang wa nak persahabatan yang pasti.

wa tak nak lu dan wa jadi bodoh,
sama-sama angkuh,
riak sana sini berseloroh,
tapi hati lu dan wa sama-sama rapuh.


p/s:terima kasih aku ucapkan buat semua pembaca esoksemalam.sudah tiada apa yang ingin aku kongsi disini.segala coretan didalam ini hanya untuk diri aku sendiri.untuk memujuk hati aku yang suatu ketika dulu sudah mati.aku nak tutup esoksemalam.boleh kan?

101 comments:

Hayatito said...

entry konpius
wa lu
lu wa
ha ha

ber_u_wang said...

wa sahabat lu kan...?

nursarah said...

wa singgah, tp taktau nak komen apa..

huhu..

jen - jen punye cite said...

wa suke cara lu karang ayat..huhu..bawak bersama..sahabat vs cinta mng sahabat..hehe..wa tetap ade ngn lu!!

avid gunner said...

gua ingat mafia mana buat sjk ni....

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

wa tau lu ttp ada..
walau jauh wa tak penah lupa..
lu kan adik gua yg paling cun kt ini dunia
kita sesama rasa apa yg penah kita citer..

dan wa ada balik..
sbb lu seorg adik..
satu masa dulu sesama sakit..
igt ha..jd kuat dan jd budak baik..

biar wa komen pnjg skit doe..
sbb dah lama kita tak gado..
biar wa kasi lu tau..
apa yg ada kt dlm otak payah nak sapu..
so..lu tau..gua pn tau..
dh lama sgt wa tk merapu ngan lu..
heharap lu hepi slalu..
ikhlas..lu simpan apa yg lu tau!

afiqah khalidar said...

sumpah smart!

CinTa Lea IxoRa said...

'lu' tu sape ek? ;)
pape pon mmg best la.. pndi lumut wk =)

sharamli said...

jangan matikan hati t0k 0rg yg mcm ni

arque said...

aku hanye mampu angkat tangan dan berdiri.
aku tabik kau lagi! \0>

tenkiu ya mut!

Razman said...

menangis a samad said bce sajak ko...

Anonymous said...

lumut
gerangan siapakah LU itu?

oranglidi said...

apahal wa plak yang terasa ni?

haha.

weh, jgn ttup weh. rosak blog wa kang.

Azuan said...

lu jangan sedey3 woo..

Wanita Mutalib said...

sape yang kaco lumut nih??

eLianEz said...

co0l! serba boleh la cik lumut ne..sajak pun boleh~~~

tetamu said...

lumut!!!!!!!!!!!
tlgla jgn pegi...
sapekah gerangan "LU" tu??
jgn ttp..jgn ttp..jgn ttp..

Aku Beskot™ said...

sorg pon xpasan yg mut ckp nk tutop esoksemalam ke??
awat korg sume tenang je nih..??

walopon akubeskot jarang kelihatan..
tp akubeskot selalu ada..

jgn tutop plz..

Aku Beskot™ said...

org lidi + tetamu je ke yg pasan..??

udang galah said...

mut...kenapakah??
=(
sedihla mut.

seroja jingga said...

la kenapa lumut..susah untuk kamu buang semuia kisah semalam..kuiatkan semanagt lumut ..kamu pasti boleh

caluk@cencaluk said...

kalau lu tutup mana wa nak cari esok dan semalam hhmmm

NuR said...

salam..
walau ganas tetap kena bagi salam..
hikhik!

wa tak tau sapa LU tu
tapi wa sedey kalo lu tutup blog
kat mana wa nak baca puisi ganas camnih lagi??
cuba lu ckp sama wa..??

anaklaut said...

salam..

cik lumut.janganlah tutup..please..

cik bunga said...

npe nk tutup???

IkanMasin90(IM90) said...

ko rase nak kena sepaaak x nak tutup???


babe...
jgn..
wa sayang lu doe...

kimisai said...

hmm...lu ikut wa ke wa ikut lu??
tak kesah la mane yg bek je amek kan..


lu bkn wa, wa bukan lu, tapi wa ngan lu boleh jd lu dgn wa...

.rafiq. said...

lu jangan main2 tutup. wa tutup ati nak ngorat lu nanti.hahaha

sayu=pilu said...

tiap hari wa skodeng blog lu
wa cuba cari kekuatan di situ
wa dan lu pernah alami benda yang sama dulu
wa jadi kuat sebab lu
apa wa merepek wa tak tau
apa yang wa tau
wa syg sama lu...
kerana wa dan lu sahabat yang satu dalam seribu....

jgn la lu tutup esok semalam nanti wa nak skodeng sapa gi doh...
mana wa nak cari kekuatan untuk esok andai yang kemarin masih folow wa...

please jgn tutup yea LUMUT... sebek tahap hodoh giler..uwaaaaaaaaaa

joegrimjow said...

jom tutup blog!!!!

















































100 tahun lagi la
kekeke!

Kapten said...

jgn lupa email2 aku
kalau sudi sms ler
ok

maiyah said...

salam.. laa nape nak tutup plak, jgn.. teruskan berkarya ramai yg nak lihat tulisan lumut nih :)

Kojack de Alloohaa said...

wooohhoo..lu sama gua mmg berlainan..haha

Hayatito said...

mut,aku dh kte jgn ttp blog.
nti rmi rindu
haha

imHepPie said...

aaaaa...jgn la tutup...wuuu nangeh kang...

Ries Lee said...

lu....wa....
lu....wa....
mulut aku masih sebut perkataan tu walaupun dah habis bace entry ni...

oranglidi said...

penangan cakapwa katalu lah tu ries lee. haha.

mamai said...

lu tak apa gua tak
tapi gua tau apa lu tak tau
gua selalu juga sekodeng lu
gua suka apa lu citer ada suka ada duka

tapi kalau lu mau tutp ini laman wa rasa sedih pasal dah dah banyak jumpa kawan kat sini...dan wa dah banyak ilang kawan kat sini...

tapi wa tak boleh halang lu kalau itu sudah keputusan lu

zul efron said...

lu saje provoke nih...

Naz said...

jngn la tutup ini kedai... customer dtg berduyun2 mcm sales di aidil fitri... memang blog ni terhangat di pasaran...

chokio_nia said...

lerrrr..apsal nak tutup`???nati tade tmpt lepak da aku..

Penumpang dunia said...

ni lagi sasterawan lu gua...hehe..

Jalak lenteng said...

andaikata ko padam esoksemalam..aku harap kite masih mampu berhubung..

Jalak lenteng said...

aku selaku blogger biasa hanya mampu tunggu dan lihat..

andaikata ko padam esoksemalam..aku harap ko masih mampu berhubung..

nway..jg kesihatan dan terus berusaha..

beetleLO ™ said...

waa..ganas2..huhu..sapa org yg di maksudkan tu

dancing_shoes said...

salam...

wa x kesah lu nk tutup blog ni, jika itu membawa keceriaan dlm hdup lu, drpd lu hdup terhimpit dgn bayang2 kesedihan je (brdasarkan post2 lu laa kan)selagi mana lu nak idup terhimpit dalam byg2 kesedihan lu sndiri, dikala ada orang yang sudi nak memayungi lu supaya byg2 kesedihan tu hilang...

btw, wa terasa~

Anonymous said...

mut,klo ko tutup abesla nanges makhluk planet marikh.


best poem ko doe.sempoi.

mosazu said...

1st taim rs nk komen..lumut..klu ko rasa hati ko dah hidup balik..yg ko ckp yg satu ketika dlu hati ko da mati..nk tutup pn tutup la..

p/s:mari terus cari kebahagiaan, hayati, rasai..

kerispatih - bila rasaku ini rasamu
akim - bengang
tomok - rindu terhenti
aizat - pergi
may - meniti suratan

ko layan r lagu2 tu ikut susunan..smg terus gagah meniti suratan kehidupan. Dia slalu bersama kamu.

ber_u_wang said...

jangan la tutup
tak best la tak de kawan
nak bergurau senda

ber_u_wang said...

jangan tinggal daku ..
wa tunggu lu kat LCCT ye
bila nak balik

sayu=pilu said...

lumut ko dah nekad erk nak tutup esoksemalam...
hurm apa2 pun kata putus ko aku tak leh halang...
aku tima seada nya...
aku harap and doa semga ko temui bahagia yang ko cari selama ni... smga jumpa rusuk ko kembali...
kedatangan ko amat2 lah di alu2kan and di hargai...
kalo ko tingin nak criter ko pos arh kat email aku.. nanti aku tlg pos kan n3 tuh ob ko... erk rating aku naik lak nanti.. grau jea..

semoga hati kau terubat.. aku rasa gembira dapat kenal ko lumut.. u r my friend among friends..

aygsyg26@yahoo.com

hukhukhukhukhukhukhukhukhukhukhukhukhukhiuh

sob sob sob sob sob sob sob sob sob

sedey dohhhhh

aku dtg nek sampn pakai bju hujan
uwaaaaa

** SiZuKa ChAn ** said...

jgn le tutup...
:(

farah said...

tak payah tutup.

rindu kat blog ko,
dah banyak hari aku tak jenguk.

ko jangan bersedih ye.

xnx said...

beb..lu kene kental beb..let bygone be bygoneee...

kite 1 mesia beb...

bulat x dtg begolek,,pipih xdtg melayang..

maybe tu bukan milik lu...

DIA dah plan baeeeekkkkk punye tuk lu..so jgn dikesalkn ape yg dah tejadi...

yakin dgn DIA keh...
Gambateiiii Kudasai..

misz_nierah said...

cik lumut, plz jgn ttp blog kamu ni. walaupon sy x pnah bg komen kt sume entry kamu, tp sy ske stp entry kamu...huhu

Naz said...

sibuk bebeno tuan rumah ni yer.... komen pun berjela2.... ahaks.. ;)

abang besi said...

nk ttp esok semalam?maksudnye?

oranglidi said...

pekott!

zairi said...

syair ni bukan tuju kat gua kan?

LORD ZARA 札拉 said...

beb~

jangan tutup please~

mOhd irWAn said...

bole wat lagu

jen - jen punye cite said...

ting tong...

update2..hehe

13247 said...

lu tutup gua tutup..

Nabil Fizri said...

em..










gmbr fes tu wallpaper enset waa.
kah3

bolakeranjang said...

ko senyap layan blues ke weh?
huhu...

yoro okino said...

wahh suke baca
leh wat lagu lak
huhuhu

sayu=pilu said...

asal ko diam jea lumut.. nk menyepi trus ker.. lama tak baca hasil taipan jemari ko..huhu rindu la

shakinah said...

hebat kau susun ayat!
heh

sufi said...

mut,jgn la asek tutup2,
bukak2 jer la..
(len mcm lak bunyi)
lepak r weh..
da r blog ko bez..

saya. said...

tutup?




TAK BOLEH.

ikanriang said...

ni ape cite plak ni.
??

cik GULA-gULA said...

lumuT:)

mIeZ tak mau KAMU TuTUpESOK SEMALAM!!!


mIeZ cam BeSkoT..TAK NAK kamU hILANG darI pandAnGan oke!!



PLZ..cOnSiDeR It again:)

Muachh:)

Hafiz Hamid said...

ape barang tutup blog..? xyah la wei

lumut said...

to HAYATITO,
erk.ko kompius ker?xkene bukak kamus kan?ok la tuh.

to BER_UWANG,
lu tau x ape makna sahabta,kawan,rakan,teman??

to NURSARAH87,
adeh..tp lu still ade smgt nk komen kan.hehe

to MUZAM,
naik darjat dah aku jd mafia lepas buat n3 ni ek.

to JEN,
thanx jen.aku men taip je.

to AKUPENTOI,
wa mmg ttp ada..
tapi lu yg blah mcm tu ja..
lu ingat wa buat2 buta keR?
wa mmg adik...
dan lu jgn slalu buat taik.
all d best utk lu.

to AFIQAH,
ohh mekasih syg!

to CINTA,
thanx cinta..adeh jgn puji sgt.lu tu dia ygsdg membaca.

to SHARAMLI,
hati wa nyawa2 ikan.

to ARQUE,
jgn tabik aku beb.aku insan biasa.aku tulis ape yg aku rse.

to ANONY,
LU itu seorang yg kalian tak kenal mungkin.

lumut said...

to RAZMAN,
haha..nnt wa kestkan airmata die.

to ORANGLIDI,
lu trase ke??hebat sajak wa ramai yg trase neh.mcm 3 in 1 lak kan.

to WANITA ITU,
mafia yg kaco saye kak.

to AZUAN,
wa x sdeh..wa xde prasaan da.sedih tu ape?

to TETAMU,
lu itu dia yg sdg membaca..thanx sudi bace.

to ELIANEZ,
erk.maseh sis...biase2 aje..luah ape yg terase.

to AKUBESKOT,
sabar beskot sabar..jgn sedih2 ye..tarik nafas dalam2.

to UDANG GALAH,
jgn sedih..aku ade ni.senyumlah.

to SEROJA,
aku masih mencuba sis...aku akan kuat nnt.tp bkn skrg,

lumut said...

to CALUK,
lu cari kelmarin la bro.

to NUR,
lu jgn sdeh beb..wa ade slalu usha lu orang punye.ganas ke puisi wa?haha

to ANAKLAUT,
salam al.insyaAllah.

to NIENA,
saje suke2.boleh?


to AZZALIENA,
jgn sepak aku weh.lempang xpe.
thanx syg aku.terharu.aku xnak ckp aku syg ko .nnt ko kate aku tru.

to KIMISAI,
lu ah ikut wa...kan2??

to RAFIQ,
cpt sgt lu tutup ati lu.....bukan 24 hours ke ati lu?

to SAYU=PILU,
rajin lu skodeng wa..baik2 skodeng beb.amik yg baik.yg bruk tgglkan k.jgn sedeh sayu.kang aku pon sayu kang.

to JOE,
jom joe...nnt aku suh cucu aku smbung update.

to FATT,
penting ker aku kene email lu?

lumut said...

to MAIYAH,
alamak..segan la mcm ni.lumut xseberapa.adeh.tulis suke2 je neh,

to KOJACK,
mmg lain beb.kalau same wa pon takot.hehe

to HAYATITO,
ala syg..chill k..=)

to IMHEPPIE,
jgn nangeh.nah tisu syg.

to RIES LEE,
ni bukan jampi serapah weh.cuak lak aku kene santau kang.

to ORANGLIDI,
ko nak enter frame ye oranglidi..amik2..

to MAMAI,
maseh krn lu akur.

to DZUL,
a;ah wa provoke.

to NAZ,
sini xde diskaun.kedai sebelah ade diskaun.xnk pegi ker?

to GNELA,
hahahaha...anugerah mne lu amik neh?

to CHOKIO,
kalo lepak ade roti canai bru sdp..

to JALAK,
than xjalak sbb doakan aku...thanx sgt.ko pon take care.

to FARIDLO,
ganas ker??hehe..biase2 je..manusia.

to DANCING_SHOES,
thanx beb..terharu wa tau x.lu jgn terasa..lu x salah pape ngan wa la.chill beb.

to ANONY,
thanx.biase je poem ni.aku tulis suke2 je.

lumut said...

to MOSAZU,
thanx beb.hati yg mati susah nak hidup..aku cube hidupkan,tp die xnak gak.cmner?


to BER_UWANG,
wa balik 24 november.
wa ade je ni.

to SAYU,
weh jgn la nagis..aku idup lg neh..aku syg ko.hehehe...


to SIZUKA,
comelnye sizuka.

to FARAH,
aku xsedih.aku ok je ni.tgk ak snyum.=)

to XNX,
yup..past is past..aku kene trime kan???thanx igtkan aku.sebak.

to MISZ_NIERAH.
thanx dear...amik yg baik2 je k.yg bruk tgglkan.

to NAZ,
sabarla pokcik...xkan rindu kot.rileks2.

to ABANGBESI,
maksudnye diskaun dah habis.

to ZAIRI,
lu rse tuju kat sape?hee

to ZARA,
zara,ku ade ni.=)

Naz said...

amek.. somput napas balas komen2... hahahaha... amacam skrg cik Lumut??

lumut said...

to IKANRIANG,
cter pak pandir..miss u babe.

to MIEZ,
erk.jgn jerit miez.sabar2.hehe

to HAFIZ,
barang 2nd hand...ok wa ade ni

lumut said...

to NAZ,
hahaaha...somput terkentot pon ade ni ha pokcik....serabut sikit skang...seserabut kebun pakcik kordi.erk.

to MOHD IRWAN,
ko buat aku nyanyi.ok?

to JEN,
sabar kanda sabr.

to IEZAT,
pehal lu tiru wa lak?

to NABIL,
lu layan blur lah bro.

to BOLAKERANJANG,
a'ah.ko cm tetau je kan.

to YORO,
suke ye.bgs2.lu buat wa nyanyi.xpon duet ker?

to SAYU,
aku ade ni syg..rindu ker?

to SHAKINAH.
thanx shax...aku men sebat jer tuh.

to SUFI,
best???adeh..mi yg bergetar lutut aku neh,.thanx anyway.

to PENJENAYAH MERAH JAMBU,
kenapakah??

Naz said...

hahahaha.... ada bau ka??

kobun pakcik kordi?? glamer sungguh beliau sampai ke sini...

rileks sajer. kalo serabut2, g la baca AlQuran... Insyaallah akan cool mcm biasa... ;)

lumut said...

to NAZ,
hahahaha....femes pakcik kordi tuh ek...em yup...dekatkan diri padaNya..thanx pokcik.

sayu=pilu said...

rindu jemari ko menaip..hahahahehehe

oranglidi said...

mane entri baru ni? tadi macam ade.

si kosong said...

lumut,

nak tutup ke.?
heh..kita kenal sekejap je kan..
tapi..ye,aku paham apa ko rasa..

ianya sama seperti ketika aku bersama si gula..situasi yang hampir sama..

lumut,

aku xnk pujuk kau supaya jangan tutup blog ni..

kawan akan sokong apa yang kawan buat ok...selagi bukan perkara yang berdosa..

bayangkan aku tengah berdiri..sambil tabik pada kau..

dan aku cuma nak cakap..

"buat apa yang kau suka..tapi jangan sekali lupa aku..jangan sekali lupa si gula..dia juga perlu kau sebagai kawan dia..dan jangan sekali lupa kawan2 kau di dunia blog ni..dan cari aku dan si gula,bila kau da buat keputusan untuk kembali.."

last,aku mau tanya kau satu soalan..

kalau kau tutup blog kau sebab si dia da xde..jadi kami semua jugak perlu tutup blog kami kan.?sebab kau,kawan kami da xde dalam dunia blog..

adil kan.?

oranglidi said...

hahahhaahhaha. hehe. welkam to club cakap wa kata lu. hehe

Anonymous said...

hohohohoho kelakor nya manusia
ituler...bila ngko tak pernah sedar ko juge sakiti hati kaum ngko. ngko canang sana sini ngko nyer kisah sedih ditinggal laki tp ngko juge merayu kasi laki jgn pegi. hey...commonlah ngko blajar tinggi kejar mase depan lah beb.
ape ngko dah syok cintan giler kat mamat tu ke? ngko penah jumpe die?care ngko ni dh mcm tangkap cintan jerk.betulkan niat beb.tu le nak nasehat org harus lihat ngko nye diri.x usah mao ada hbgn hati sama org yg ngko x tau usul asalnya.fikirlah beb.jgn nampak diri ngko mcm gersang...tau gersang?

oranglidi said...

anonymous, lu jangan keras sangat.

Anonymous said...

weh anoy..agak2 ar sikit nak cakap orang itu ini...jgn ar men serbu cakap jer weh...

-sp-

joyah sepot said...

i have nothing much to say..
but pls jgn la tutp blog..
at least nnt 20-30 thun lg aku blh tau ko cmne...
kita jumpe xpenah..
tp aku ase cm rpt je dgn ko...
pdhal bce blog ko je n men rply2 kt chat box..
aku la yg rase..
ko aku xtau cmne..
hmm tetiba jd byk lak..
huhuhu..
k la mut...
take care...

to anonymous:
hmm..tu bukn cre nye ko nk bg nasihat..mmg ade btol nye ape yg ko ckp tu tp xbpe nk seswai..one fine day nnt kalo ko di tmpt dia ko pun akn tau cmne keadaannya..aku tak doa kn ko tp aku nk ko bygkn kalo ko di tmpt dia..ia sgt menyakitkan..

sekian terima kasih..

Aku Beskot™ said...

to ANONYMOUS,
ayat ko tuh jgn ketat sgt..
patot la rmi panas..
dan ak bley x pasan..
kau ngan cara kau..
dia cara dia..
lu tu bley jd laki or pompuan..
biasa la kita manusia..
pasti akn wt silap..
dan ble kita sedar dan nk berubah..
tu la yg sebaek nye..
cara ko tegur tuh mcm bangang je ak tgk..
lg 1,kalo brani buboh name la wei..
xkn hny pndi berkata²..
tp x pndi tulis name sendri..

berckp mmg gnkn mulot..
tp sblm mulot bersuara..
pastikn ko gn otak..
jgn letak kt lutot k..

akhir kate..
ayat ko tu kuang ajo..
mcm nk ketis² je tulang rusok ko tuh!!

nenek™ said...

oh..anynomous ini la yg di hebohkn..jht nye mulot..sian lumut..

paraxixth said...

heh. nnt gua lepak sini. so far gua follow saja.

oranglidi said...

hehehe. anonymous dah kena

areziela said...

lumut sy xsmp 24 jam taw join awk nye blog..awk dh tlg settle poblem blog sy mekasih bnyk2..pape hal pun so sad la lau betol awk nk tutup blog nih..xtaw pe yg awk dh alami..but,kuatkan smgt k..caiyok2!! :)

Melz said...

lu bikin ayat gilew gempak ,
wa saspek ngan lu punya ayat ,
blog lu smart lu jangan campak ,
kelak lu rase merana x ingat .

gua berkarang bukan kerana wang ,
gua berkarang kerana minat di hati ,
biar pun blog gua jadi bersawang .
tapi gua dah x sanggup hilang lagi .

Sekian dari gua MeLz :)

lumut said...

to SAYU=PILU,
rindu?erk...hehe

to ORANGLIDI,
dah hilang.

to SIKOSONG,
mmg kita baru kenal.ntahlah sikosong..aku rase susah utk meluahkan ape yg aku rse ble sudah terlalu ramai yg membaca.aku cuma tak nak org lain slh tafsir ape yg aku taipkan disini.

kau dan si gula mmg manis..

dun wori.aku ade ni.
erk.jgnla tutup blog ko si kosong..jgn2.


to ORANGLIDI lagi,
welkan to the club ye..ko president ker?

to ANONYMOUS,
nape segan ke nak perkenalkan diri tuh.ala..rileks la..aku chill je neh.cuma aku xphm gersang tu aper?
xkan takot balak ko aku amik kot.entry tu boleh utk laki ke pompuan.pondan pon buleh.lu nak cari gdo ke ape neh..wa kompius ah.

to ORANGLIDI,
keras tp "pemalu" buat ape.

to SP,
bia ah.ade mulut leh cakap.

to SIHASU87,
syg...aku juge rse kite makin rapat.ntah kenapa ko rajin melawat aku...=).terharu.

lumut said...

to AKUBESKOT,
lek ah beskot..
bia ah die nak ckp pe..
mulut org xleh tutop.
trime je ape org tgo,
cume kompius sket,gersang tu aper?
mybe die slalu kot rse gersang.tu yg paham tuh.

to NENEK,
no hal la nek..chill je.lain org lain cara nye.

to PARAXIXTH,
xkesa beb.take ur time.

to ORANGLIDI,
erk.wa x ckp pape.

to AREZIELA,
alololo..jgn sedih aziela.lumut idop lg.cume aku menulis utk diri sendiri.

to MELZ,
haha...lu saspek ayat wa ke bro??
wa pon spek mata lu la.
erk.
ape merepek neh.

Aku Beskot™ said...

maaf atas kekasaran bhs..

si kosong said...

haa..ianya sama seperti situasi aku..dulu,yang baca blog aku cuma si gula..skrg walaupun x seramai kau punya,tp aku rasa mcm segala apa yang aku nak luahkan diketahui org lain..bukan menyesal..

lagipun,aku sendiri da pilih untuk "public" kan blog aku pada org awam..jd aku terima aje keputusannya.

aku harap sama jugak mcm kau..terima bahawa ramai yang suka membaca tulisan kau ni..