Saturday, August 1, 2009

wrong way..


bila korang naik kereta tersalah jalan,
mulalah..memaki hamun siapa saja yang dirasakan layak,
tapi ada jugak yang memaki mereka yang tak layak.

sama juga rasanya bila ada diantara kita tersalah pilih jalan dalam hidup
tapi apa yang membezakan..
kali ni kita tak boleh nak berpatah balik..
so nak tak nak..
hidup mesti diteruskan,

korang aku and semua sedar,
yang hidup ni sementara,
yang hidup ni ujian,
ohh..sapa yang akan dapat 4flat nanti bila resulnya keluar??
sudah semestinya bukan aku..
rasa nak tergelak guling-guling pulak kalau aku yang ditabalkan sebagai pelajar terbaik dalam peperiksaan dunia..


tapi..

tak mustahilkan??

cuma kau aku and dia..
jangan rasa korang dah wrong way..
dan tak boleh nak jumpa "tempat percutian" yang ingin dituju..



bila jumpa "signboard wrong way" sila buka peta anda kembali!!

7 comments:

oranglidi said...

wa x komen plak kat sini.. hm..

wrong way?..

oranglidi said...

yes! wa first!

lumut said...

haha..semangat ko weh..ini lah permulaan aku..aku sudah letih dkt blog lame dlu...
aku xnak wrong way lagi..here i am..

hmm

oranglidi said...

wa stat blog bulan 4. lu bln 8. rmai dh polow lu. hehe.

oranglidi said...

huhu.. wa x penah plak bace blog prtame lu.. hm.. msti lu dulu blogger tegar kan?

sbbtu skil2 bloging lu hebat sgt.. dlm mase skjap je rmai dtg blog ni.. huhu..

Berd said...

wuz ere.

tuesday, 3 August 2010
1.36 am (GMT +2)

lumut said...

wah berd??