Monday, March 15, 2010

buat kau fika! selamat hari lahir!




salam...hari ni..kat waktu mesia dah masuk 16 mac 2010...hari jadi kau kan sayang? aku tengok...ramai dah buat entry untuk kau...aku senyum bace semua entry..walopon aku tak komen kat entry2 tuh...



dua hari sudah...kau telefon aku...kau cakap sambil tersedu sedu...yang kau sedih...tahun nie...xder dah wish dari si DIA...sedangkan itu yang kau tunggu selama tujuh tahun nih..yang buat kau tersenyum kan? tapi takpe...aku kan ade?aku janji aku nak pegang tangan kau...and aku still pegang now...n tak lepas kan....SYHHHH...lap air mata kau sayang...itu kan bukan pengakhiran hidup kau kan?



hampir 5 bulan dah kiter bersahabat kan?masih ingat hari pertama kita jumpe?aku tego kau macam kita dah bersahabat berbelas tahun...kau pow aku burger king..cis! kita jumpe ramai blogger ari tuh..razman , caluk , pakcik mamai , uncle beruwang , jen , sis seroja jingga , siv , azza , nur , mint  , rai n paraxixth...first day jumpa..ko dah slamber nangis waktu karaoke...n even aku baru kenal ko tak sampai sehari..aku rase aper yang kau lalu..dan aku hug kau...aku nak kau tahu...AKU KAN ADE..



sepanjang kiter bersahabat...aku akui..kita lalui macam2 dugaan...tapi kiter still stick together kan?yes..kita ader berkecik hati...kita ader merajuk..especially kat part kau..kau manje betol..kau tahu tak?biler ingat2 balik kerenah kau...adoii..sumpah wat aku senyum...series kau manje..hahaha...tapi aku suke kau...waktu aku down sangat2..waktu aku diam tak berkata ape2...time tu aku mesti carik kau..sebab kompom kau akan jadik pendengar yang sangat baik untuk aku..



aku share macam2 dengan kau...kita selalu gelak sesame...sampaikan kau selalu cakap " aku cakap ngan ko..kompom aku gelak..kang letak tepon aku nangis"...kau dengan aku..share banyak benda yang sama dalam hidup...cume yang membezakan kita..cara kita ubat luke kita...aku ubat luke aku dengan cuba menghappykan dri aku..dan kau..ubat luke kau..dengan luahkan segalanya..kat esoksemalam...



ingat lagik waktu aku hantar kau kat seremban?kita nangis sama2? ingat lagik waktu kiter same2 menangis bila kita tahu..yang kiter dah hilang orang yang kita sayang?ingat lagi waktu kita sama2 menangis last day kita date kat one utama?sakitkan....hilang orang yang kita sayang....bertahun tahun...orang tu jadik sebahagian dari dri kita...tiba2...kita terpakse bangun sendri...berdiri hanya dengan separuh lagik dri kita...dan yang paling payah..bila kita masih lagik tertoleh toleh ke belakang..mengharapkan yang DIA nampak..yang DIA pandang....tapi...akhirnya..kiter terpaksa jugak pandang depan..dan hadapi kenyataan...PERIT BUKAN?



fika, kau dengan aku jauh..sangat jauh...tapi tidak pada hati kita kan?kau masih ada dalam hati aku..masih kuat..tak kisahla kalau kau cakap..aku bahagia kat sini..ramai kawan2...tapi aku still ingat kau...segala gala tentang kau..faham?walaupon aku jarang contact kau..tapi aku still ader ramai lagik reporter yang sudi bagi update pasal kau kat aku..hahaha..



lastly tok kau fika...SELAMAT HARI JADI...semoga di rahmati Allah S.W.T selalu...semoga selalu dalam bimbingan dan hidayah-Nya...amin...




OHH...tak lupe...semoga persahabatan kita kekal sampai bila-bila..
amin....










dari.....

penulis murahan 3.hi.selamat berkenalan semua....hahahaha

No comments: