Friday, March 5, 2010

cium-cium,peluk-peluk...

aku agak terkejut jugak lah dengan komen-komen entry lepas..perrgghh..komen masing-masing stok panjang satu entry...aku rasa kalau aku ajak korang bergabung nak jadik penulis esoksemalam pon ok jugak neh.hehe.em arini jugak dapat parcel dari malaysia...abah aku hantar rempah ratus yang aku tak dapat bawak sini arituh sebab beg dah overload....uhhhhh..dapat parcel rasa macam nak cium-cium je rempah-rempah tuh.serbuk kari ke..kayu manis tuh ker...rasa nak peluk-peluk bawak tidur sebab rasa macam ada bau-bau malaysia.manalah tau terubat ke rindu ni nanti.haha..ape jadah.dah macam budak 3 suku pulak kau lumut nak buat macam tuh...hehe....

word yang aku highlight dengan colour merah tuh mewakili tajuk.sekian.
padan muka korang.

rindu malaysia dan malaysian.

p/s: calculator hilang time parcel dah sampai...addduuhhh....

No comments: