Tuesday, March 23, 2010

sampai berdarah.....

entry tajuk "nothing" aku dah delete.
sebab??ahhh korang ni,sume bende nak bersebab.
suka hati lah blog aku.....ekekeke

sekarang tengah berusaha nak buat lab report.
dalam keadaan kurang sehat,sakit kepala lah wehh..
aku suspect ni mesti kesan dari ramai sangat cakap aku sweet dekat entry lepas.
awwww..haha.
hurm,sebenarnya emosi tak stabil ni.gua rasa nak datang bulan kot..
ini hal perempuan...syuh syuh..

ian,lumut,fhad,alin

























tengah study ternampak dua batang pensel ni atas meja.....aku amik...aku belek-belek...satu satu nama aku pegang...hmmmm..rindulah...pensel ni hadiah dari salah sorang blogger.aku dapat masa dekat lcct 31 dis 2009...masa balik cuti summer hari tuh.ramai blogger datang hantar time tuh...flight ke goldcoast before ke auckland....macam macam diorang hulur kat aku..terima kasih semua.....kan dah rasa nak balik ni???dem.

ian,fhad,alin...
dah lama tak dengar cerita diorang..borak-borak...harap sehat ye.
3 orang blogger yang pernah sampai ke rumah aku,dan jugak kampung aku.
mereka siap salam ngan mak abah aku......control control tah pape je..hehe

nak ukir nama-nama tuh...."sampai berdarah tangan aku"...kata si pengukir.perggghh..semangat gile lah....terima kasih banyak-banyak...eh pensel tu 2 batang..lagi satu tu tulis ape?haha.
aku sebenarnya homesick ni..
bukan homesick je,countrysick,bloggersick,friendsick,makansick.....sume ade.

No comments: