Thursday, March 11, 2010

saya tak rasa emosi saya stabil

salam siang dan assalammualaikum untuk yang beragama islam.

tajuk diatas sekadar ingin mempromosikan blog AJ yang link dia dabeliu-dabeliu-lebiu dabeliu.saya tak rasa emosi saya stabil.com..entah kenapa saya suka baca bait-bait kata dari sana.semoga AJ terus kan menulis.may Allah bless u AJ.jadi jangan buat spekulasi tajuk dengan keadaan sebenar penulis.kerana saya menumpang saja disini.

rasa seperti agak kontot entry ni.izinkan saya mengulas entry yang ditulis oleh BLACKMEL yang bertajuk penulisan dan identiti.bukan saja nama blog esoksemalam dan LUMUT naik..malah nama FIKA yang tidak dikenali itu juga naik disana..actually saya culture shock lagi sebenarnya.maklumlah pertama kali nama FIKA naik dalam entry blogger lain.

sekadar ingin mengulas sikit terhadap isu ni..

perlulah kita pandai untuk membezakan mana satu blog peribadi mahupun blog komersial yang memang nak naik kan rating or ranking blog.bagi mereka yang tulis blog peribadi dan share pengalaman hidup sendiri yang hanya dilalui oleh si penulis,rasanya tak perlu lah anda pergi ke blog berkenaan dan cakap *sama je cerita kat blog ni,bosan lah baca*....fikirkan kembali,memang lah anda bosan sebab penulis tuh bukan lisa surihani..jika lisa.....cerita tahi mata keras pon jadi sesuatu yang luar biasa bukan?

lumrah manusia suka kan kesempurnaan....

1 comment:

black_mel said...

lumut..haha...rupa2nya ada link kat sini..patut la org masuk entry tu dari dialumut..hehe..thnx lumut..mcm mna?dh ok?