Friday, March 19, 2010

CONTEST ke2 di ESOKSEMALAM!!!!

Assalammualaikum pembuka tirai.....


kembali lagi contest anjuran esoksemalam yang tak seberapa ni...objektif contest ni hanya satu....korang nak kutuk ke..hape ke...saya tidak kesah...macam ni,hari tuh member saya balik malaysia.saya pon pesan lah simcard celcom satu sebab nak message malaysia just tolak RM0.30.compared to maxis kena tolak RM2.boleh je saya nak reply message sesape rakyat malaysia gune number new zealand.tapi saja nak bagi orang malaysia murah dan senang...ok tak penting explain banyak-banyak part neh.hehe


but then,nombor tuh rasanya tak leh baru-baru lagi dah active kat negara orang.saya pon tak faham....so xleh gune la number tuh...so sad...heh.JADI,saya pon dah beli topup celcom siap-siap berharga RM50 beb!!!!jadi tak kan nak biar expired je kan????membazir itu amalan syaitan..hehe..jadi..AYUH!sertai contest mudah ini untuk memenangi TOPUP CELCOM RM50 beb.....hadiah tak seberapa..tapi tak salah kan anda mencuba?rezeki manusia siapa tau??


sebelum meyertai..perhatikan gambar di bawah ini,kira iklan lah ni.haha:
adik kata:
 "NANTI DULU!!!belum ready ni.....rambut cucuk mata.."
abang kata:
"senyum je lah dik..banyak citer pulak kau...tengok abang ni maintan je ha..kau pon bukan hensem mana pon..abang ni lain lah..."

memori... LCCT: 31disember 2009






















MISS BOTH OF U........
HUGSSSS from cik kah.......

dah habis dah IKLAN??hehe....ok here we are...baca syarat penyertaan baik-baik.kali ni tak ada nak tukar terma dan syarat macam contest yang dulu.lagipon contest ni senang je...dah ade dah blogger lain buat contest ni..so saya tiru je..sebab tujuan utama adalah nak bagi topup celcom RM50.siapa tak nak kan?kalau call balak ke awek korang..lame tuh boleh lepaskan rindu.haha...

SYARAT PENYERTAAN.
  1. mestilah ada blog untuk tulis penyertaan ini.
  2. ambil gambar dekat atas tuh....lepas tuh buat dialong antara abang dan adik...yang pompuan tengah tuh punye dialong tak payah....korang nak buat dialog panjang mana suke hati korang lah.tak ada limit.
  3. lepas dah siap dialog,mesti letak ayat last yang ni..kire macam SLOGAN..."PEREMPUAN itu tak patot berada ditengah-tengah adik dan abang kerana......................".ha bantai lah korang nak ngutuk ape kan.hehe.
  4. promote lah contest ni kalau nak.kalau tak nak tak payah.
  5. last sekali..kalau dah masuk..dah buat entry..inform dekat gua tentang lu orang punya entry....tak kisah lah apa cara lu orang nak gune untuk inform gua..asalkan gua tau dan entry lu orang tuh tersenarai dalam peserta contest dekat sidebar blog gua...
  6. kalau tak ada penyertaan........gua biar je lah expired...haha
  7. tarikh tutup penyertaan 31 march 2010.
  8. SELAMAT MENCUBA!!!senang je weh..buat dialog je..SIMPLE.

No comments: