Tuesday, March 30, 2010

gua berkempen.

sebelum ape-ape...nak cakap HYE AH FATT!!!!!hye KAPTEN!!haha...jangan tanya aku kenapa aku sapa ah fatt dan kapten..hehe...ada lagi ke yang tak kenal ah fatt mahupun kapten??ha klik sini jugak untuk jumpa UNCLE BERUWANG!!!tengok entry die..haha

disebabkan manusia ni serba kekurangan...
gua rasa "marilah kita semua jadi hipokrit".tak banyak pun sikit pon jadilah...mesti akan hipoktit even sikit..paling kurang pon kalau lu tak mandi..pergi kelas sembur minyak wangi berlagak macam lu lah orang yang paling bersih.haha...merujuk pada diri sendiri....

jadi,hipokrit itu satu kemestian untuk manusia hidup di dunia ni...kalau tak nanti orang sekeliling tak suke lu kalau lu jujur sangat..tunjuk perangai sebenar lu..ish..janganlah..nanti orang tak suka susah lu taw.....susah pulak nk hidup kan??

lumrah manusia.ini kempen hipokrit sedunia..siapa kata gua tak hipokrit??lu orang silap.dan sape kate lu orang tak hipokrit??jangan nak poyo...ohhh...nampaknye ANONYMOUS kene maki dientry lepas ye???addduhhh...gua teringin sekali nak kenal anonymous.serius.nak bawak jalan-jalan sekitar auckland...mau?..hehe

marilah anonymous..sebab tuh gua tak pernah tutup "hak" anonymous nak komen disetiap entry....takdak hal lah oi.

No comments: