Thursday, March 25, 2010

usha kau...

"gua suka usha perempuan cantik sebab perempuan cantik takkan usha gua balik."
perempuan jadi stalker kepada perempuan....???pelik?


haha...
i'm straight ok...dun worry babe.


cantik tuh kan anugerah Allah..macam mana kita puji keindahan alam..macam tuh jugak gua puji perempuan cun.oo yeah~~kalau gua jumpe blogger cun..confirm gua scroll entry2 yang korang dok publish gambar posing-posing tuh...ade sorang blogger ni..cun habis....tapi balak die gua tengok tak meletop pon...


see?perempuan cun memang selalu ingin kan hati lelaki yang ikhlas.
kalau macam gua ni...muka tak de...sebab tuh gua selalu disampah-sampahkan je.
eh gua emo?
tak adalah..bukan nak kawen sekarang pon..haha...joking je babe.
balik pada topik...
gua suka usha perempuan cun sebab diorang tak kan usha gua balik.haha.

No comments: