Wednesday, March 24, 2010

last year HALAL,this year??


gua tak rasa gua menipu tadi jatuh hukum haram...sebab ape?sebab sesetengah orang yang main tadi pon menipu juge...oh ye,tadi gua join basketball tournament (inter-resident)..so,tahun ni gua tak duduk under uni punye accommodation,patotnye tak boleh join.tapi budak liar macam gua ni..ape gua kisah kan?ada akal guna,ada mata lihat,ada mulut...pandai-pandai jagalah.oraite bebeh..so gua berjaya seludup masuk main untuk whitaker team.....ooo yeah~~

basketball dengan gua macam dah sehati sejiwa...kalau gua tengah tension,tengok orang main basketball pon boleh repair mood gua...tak payah susah-susah nak hulur aiskrim cornetto ke...nak hulur bunga ros ker..tak payah..cukup lah bagi gua bola sebijik...ajak gua lepak court basketball....heaven gile rase.macam bayi baru dilahirkan lah senang citer.tak de masalah....even assignment melambak pon bisa kulupakan...paling kurang pon ajak gua lepak arked..main game masuk token shoot2 bola tuh...berani beat gua?paling tinggi setakat neh gua pernah rekodkan 214 points...amacam?hehe...so,betapa hebatnya penangan basketball dalam hidup gua...lu orang tak rasa nikmat die..tapi gua rasa....perggghh..nikmat.

loki pernah kecundang 3 kali di tangan gua..haha.lame tak dengar cter lu.
yang blakang tuh wong ah ian masa berambut panjang..hehe


so tadi main mix team..3 lelaki..2 perempuan...macam biasa lelaki sume stok tinggi-tinggi..perempuan gua tengok average except sorang minah tuh macam galah...erm ade jugak negro join tadi.team gua..ramai jugak perempuan join tahun ni.nak compare ngan tahun lepas...see?semua orang teruja lah tuh nak main bila tengok gua....haha....gua rasa hepi je even team yang gua main tadi kalah 25-24....pe jadah kan?kalah 1 point....alah,adat permainan lah tuh...gua skor tadi 6 point je..kire 3 kali je gua shoot masuk...jadi lah tuh kan dari tak bagi pape?

bila ada game..gua suke gile nak join..tak kesah lah game ape..tapi yang melibatkan team..die punye spirit die tuh...fullamakkkk.....memang best...sebab tuh gua tak pernah berhenti nak main sukan..lagi-lagi basketball yang rata-rata kaum adam je yang main game ni..gua????feveret tuh beb.....teringat pulak dekat sekolah dulu..before start game..akan cheer yang kuat gila semangat tuh....such as..."2,4,6,8 who do it and appreciate it.....merah..merah....yeay!yeay!yeay!!"...kalau lu umah merah lah...haha.k lah...cukuplah buang masa setakat neh.challo....

diantara scene yang sempat gua rakamkan....













time gua main takde orang nak tangkap gambar...diorang datang lambat..cukuplah tuh..kang gua letak gambar gua DUNK kang..korang tak nak percaya plak kan.....haha..

No comments: