Wednesday, March 31, 2010

she played like a man!!




aku baru sudah selesai solat magrib.aku juga baru balik dari game basketball...ye,walaupun esok ada beberapa perkara besar yang perlu diselesaikan..tapi masih boleh pergi main bola keranjang.degil....tadi game team WHITAKER vs HUIA. oh ye Huia ni champion tahun lepas.jadi hari ni kitorang punye turn beat Huia team....ingatkan ada ramai gurl team aku akan turun..but then aku sorang je girl..so rules mesti ada 2 girls and 3 guys in a team..jadi ada sorang  minah ni nak masuk main,bagi je la.....Huia datang dengan players yang ramai..kira aku rasa cukup dalam 12 orang..memang boleh main tukar-tukar lah kalau pancit kan..but then kami ade 6 orang je...4 guys 2 girls...nak tukar ke jadah ape nyer??memang tak cukup player tadi....so aku ngan sorang minah kiwi neh memang stay for the whole game..selalunya jarang lah kalau whole game team basketball tak tuka-tuka player.gile weh memang pancit untuk full court game...fuhhhhh....aku tengok Huia punye team tadi memang switch player die time to time..tapi kitorang??just stay dan cam biasa teruskan dengan semangat yang ada,hehe.


kasar jugak lah team Huia main..yelah tahun lepas diorang bantai gile-gile team aku....so tadi kalau boleh memang aku tak nak kasi diorang menang...and lastly................we made it!!!!WE WON 22-18!!!!hehe...even tak jauh points tuh..tak kesah...janji usaha kami dengan tak cukup player..dengan lawan diorang yang memang hebat-hebat tuh..rasaaaakkkaaaannnn...ingat kitorang lembik ker?ingat gadis bertudung ni lembik ker??jangan sangka melayu tunduk.....eh..eh..dah macam hang jebat pulak kan.=p...walaupun di ENTRY INI kami kalah..tapi hari ni menang.ok lah tuh kan..heeso tadi lepas game..macma biasa semua hepi menang dapat kalahkan champion...hehe...and tibe-tibe ade sorang guy ni cakap.........................................yang betul-betul buat aku tersipu-sipu tadi.....die cakap kuat-kuat pulak tuh...."would u marry me???"...erk...silap dialog..haha..bukan.dia cakap.."SHE PLAYED LIKE A MAN!!"....hoho.......malu gile aku time tuh.....kira ni second time ada orang cakap camni.dulu ada gak manusia cakap "she's the man!" kat aku..haha....dah ah.kang tulis banyak-banyak kang cakap berlagak pulak.ish...ish..ish......nauzubillah.


aku main basketball sebab aku minat.bukan sebab aku nak mencapap ke ape..bukan sebab aku nak jadi hebat macam kobe bryan ke..bukan sebab aku nak build body macam jantan..bukan...jadi aku main memang totally sebab minat..dan sebab basketball memang boleh buat aku hepi.....hehe...=)


makcik dah tue ni..rasanya nak bersara dah dari main basketball..tulang empat kerat makcik ni dah berkerat-kerat neh..adoi.

No comments: