Friday, March 26, 2010

pergilah jika itu terbaik.

benar kata orang..apabila kita mula untuk bangun kita akan jatuh lagi dan lagi.dan itu lumrah.....namun kita bukan lemah..malah kita lebih kuat apabila kita cuba lagi untuk melawan pergolakan hati..dan aku mohon Ya Allah..jangan kau tarik ketabahan ini..jangan kau lemahkan kudrat ini...jangan kau patrikan kaki aku disuatu destinasi yang bukan milik aku......jangan kau selubungi hati ini dengan kesedihan yang tak tertanggung dek aku....

ada orang suka akan perpisahan yang "jika kau mahu pergi dari hidup aku..pergilah tanpa bagitahu aku..paling kurang aku tidak sedih untuk ucapkan selamat tinggal....."

ada orang pula lain..."jika kau mahu pergi,paling kurang aku sempat untuk ucapkan selamat tinggal...".


pergilah jika itu yang terbaik.dan kita semua jangan menghalang.jangan.cukup sekadar bagi semangat dan mendoakan....hurm,macam mana saya nak sukakan perkenalan baru sedangkan saya sangat benci perpisahan.saya sangat tak boleh terima walaupun bertemu pasangan nya berpisah...saya tak nak terima hukum alam yang satu itu.tak nak..sampai bila-bila pon....

No comments: