Friday, March 12, 2010

jangan rindu-rinduan...

take care buat para pembaca esoksemalam.

jangan rindu-rinduan ye....jangan berkelahi..jangan main cakar-cakar.bahaya weh!yang tengah diet tuh hati-hati jangan sampai pengsan tengah jalan..yang tengah usha awek tuh tingkatkan usaha jangan cepat putus asa...perempuan tak suka lelaki cepat berpatah arah.ingat tu!em,yang baru dapat result spm gempak baru-baru ni....jangan riak sangat...panjang lagi perjalanan neh....yang merancang nak kahwin tuh....jangan gelojoh..satu satu langkah tangga nanti....haha.em,ape lagi???

ha,yang tengah berkapel tuh...ingat-ingat sikit....yang tengah bersedih tuh..tingkat kan amal dan jangan berputus asa...yang tengah makan tempoyak ke....nasi kerabu ke....jangan berlagak sangat dengan orang yang kat sini.tersedak nanti.hehe...yang tengah putus cinta tuh..jangan bunuh diri pulak...fikir baik-baik....yang tengah..............argh dah lah penat lah.

seminggu gua tak de ni....jaga diri..jaga peribadi..jaga tingkah laku...umak ai macam mak abah korang plak cara gua nasihatkan neh...hehe...take care...lepas seminggu gua janji gua datang balik.jangan flag plak blog neh...kehkehkeh.

ha weh...jemput klik SINI..gua berkolabrasi juga disana.....kalau suka baca.kalau tak suka boleh blah...

kalau rindu ada gamba awek gua yang gua tempek tuh ha.tengok lah.jangan amik buat bomoh pulak beb...assalammualaikum.GEDIK TAK GAMBAR TU??ade rase macam nak pijak-pijak tak?haha

No comments: