Thursday, March 11, 2010

bukan cerita memey suhaiza.

bila tiba petang,tunggu pula malam,
bila sudah malam esoknya jumpa pagi.
ditahan-tahan,disimpan-simpan,diperap.................
satu persatu kau dihentak-hentak,dipijak,malah ditikam.
sakit.pedih.perit.

tapi kau bukan loser.
mereka yang kata kau loser
sebenarnya bukan dari golongan yang tahu menahu.
bezakanlah..
jangan pandai saja melabelkan itu ini.
label kan kau-kau itu.
loser?winner?
dari dasar apa kau label kan seseorang?
dari dasar kejayaan luaran?yang dalaman pula macam mana?
pernah ke fikir.........................mungkin tak pernah kan?
menangislah jika kau sudah penat menahan.sudah penat berlakonan.
erk,ayat aku macam dah salah tatabahasa je.....tak jadi nak buat sajak dah.haha.

hye..........i'm back!!!
suka tak kolabrasi bersama FIKA?
a'ah...gua ngaku..fika tuh diantara nama singkatan gua.
banyak lagi nama singkatan yang orang panggil gua....FIKA tuh macam nama ayu je memang tak sesuai untuk gua...kadang-kadang gua sendiri rasa nak termuntah.haha......so credit to penulis kedua yang gua namakan FIKA..bukan lisa surihani..haha....gua rasa lisa surihani nama artis kedua yang masuk dalam blog ni selepas fasha sandha...mungkin lepas ni memey suhaiza??erk....minggu ni busy gile......minggu depan lagi busy double gile....harap tak gile on 16 march......ada orang dah tua?????tak leh terima kenyataan betul lah.
petang ni hope dapat main BASKETBALL!!!!gian gile dah ni.

No comments: