Sunday, March 21, 2010

tak patot..tak patot...

macam mana boleh terlupa kelas pukul 2 tapi lepas tuh menggelupur tak mandi lagi sebab ingat kelas pukul 1.dah siap pakai tudung baru nak rasa ketuk kepala..eh kelas pukul 2?

hurm,lately macam selalu buat orang kecewa dengan diri ini..
selalu janji lepas tuh tak tepati...janji lagi...mungkiri lagi....
bagi orang harapan lah itu ini.....sampah nye aku ini.ok ngaku..

dan aku rasa.....
aku nak seru kaum kerabat blogger pembaca sedunia..
tolong abaikan entry-entry jiwang aku...
sebab aku rasa aku tak patot berjiwang,
kerana aku single...[damn,jadah ape mention sini?]
haha,gelak..jadi abaikan 2 entry sebelum entry ni.abaikan lah woi.hehe

dah nak pergi kelas.....lepas tuh nak pergi beli hadiah.
esok besday housemate!!
sweet tak saya?[ape jadah?]
langsung tak.....
saya memang tak kan berjaya buat sesuatu untuk gembirakan orang ker?
janganlah malang sampai macam tu sekali~~~~~~~~~
alone bukan lonely lah!!jadahnyeeeeeeeeeeeeeee....=).senyum.

No comments: