Sunday, March 7, 2010

ego nak mati!

ayat last gua taip "i hate u, bye".





ego nak mati gua ni.bukan sorang due je cakap mcm tuh....ramai dah...gua pegi inbox email gua..gua tick email macam selalu gua buat and then move to a folder yang gua create....gua kumpul sume email-email tuh dalam 1 folder.ade email yang gua tak suke gua dah delete dulu....kadang-kadang email-email ade gak buat gua berderai airmata,ade yang mencabar maruah gua pon ade jugak.hebat gile email-email yang gua dapat kan?.haha.gua tengok folder yang gua create tuh....wow.impress kejap. "167 emails in about 2 months?"..that's such a cool babe....hoho..itu bukan dalam inbox.itu dalam folder yang gua kumpul..."a conversation" senang citer lah...oh lagi satu email tuh tak termasuk notification facebook yang melalaikan tuh ye..."lagha" bak kata ustazah robiah kat sekolah gua dulu.

gua rasa game ni kene stop sekarang.dan gua harap para pemain dalam game ni akan tabah dengan apa jua yang bakal dihadapi..tak ada masa dah nak nangis-nangis bila kalah dalam game.alolololo...malu sikit.kalau tak berani kalah dan kecundang..jangan menceburi sesuatu yang mencabar.ingat sikit....main "police entry one two jaga polis mati pencurik berlegar" pon mencabar..ini pulak game yang satu ini.

okeh.bertabahlah para pemain..........
gua ego dan keras kepala.keras hati juge.sape setuju? 

No comments: