Thursday, November 5, 2009

aku nak outstation.agak-agak berape hari?haha

salam sayang semua.

oh entry 2 kali lepas dah bagi salam penuh.kali ni aku bagi salam sayang pula.sangat gagah dan gantleman kan aku??mesti ramai gadis cair lagi..sila lah bawa baldi untuk tadah air.lagi sekali penulis nak buat perkara yang julung-julung kalinya..apa khabar anda semua?sehat?haha..tak pernah aku tanya orang sehat ke tak dalam entry aku...terharu tak?ade rase nak panggil aku bercinta tak?ade?

sebenarnya aku nak outstation.tapi tak tau berapa hari.tapi rasa tak best pulak kalau aku outstation dan kunci rumah macam yang dibuat oleh beskot.yakni "private blog".hehe.ini serious ni.aku nak outstation.mungkin beberapa hari...kejap je tak lama.tapi jangan risau..aku akan selalu usha korang punya.cuma aku curik-curik masuk je rumah korang.ada rumah yang bertuah tuh siap aku tumpang terkencing sekali.sorry la dah tak tahan sangat masa tu.

dahlah stop merepek.orang mesti jemu punya.tak apa.aku tak kesah.sejak dua menjak ni aku selalu buat entry merepek.mungkin kesan stress exam.kurang pastilah.entah.bodoh sikit.rasa tak best.rasa bodoh sikit je...yang rasa pandai sikit tu aku simpan untuk bawak exam nanti.entah.dah lah..jangan tanye lagi....

ok.aku nak outstation ni.tapi..................

aku nak buat contest esoksemalam.
disebabkan aku nak balik malaysia tahun ni.dan mungkin ini adalah kali pertama dan terakhir aku balik malaysia dan lepas ni cuti mungkin aku tak balik lagi dah...aku nak buat contest tanda persahabatan.bukan tanda kekayaan,mahupun tanda keriakkan dan kepoyoan.korang kena faham konsep ni.hehe.

hadiah??
hadiah die simple dan tak mahal.kira kalau korang dapat hadiah die mesti korang tergelak-gelak punyelah.siap memaki hamun organizer.serious ni tak tipu.yelah..korang masuk contest pon bukan berbayar kan?haha.dan lagi satu kan dah cakap..contest ni tanda persahabatan.bukan tanda kekayaan.jadi bersyukur jela dapat adiah ape.yang pasti adiah dibeli disini merujuk diauckland.lagi sekali aku pesan.adiah dia simple dan mampu buat korang mengutuk si pemberi hadiah.jadi nak ke join contest???

rules???
oh rules die simple dan mudah.soalan die pon simple nak mati...tapi memerlukan keikhlasan,penghayatan dan hati ketika menyertai..haha..ala..aku pon bukan jenis suke bende-bende skema.sebab aku memang tak suke rules time sekolah dulu.haha..gelak lagi.pe jadah?

ok lah.kalau ramai bagi respon dan nak join..aku tulis rules penuh die.jadi korang boleh tanye lah kawan-kawan korang,blogger lain kat blog korang,follower korang yang sebenarnye tak follow tuh,boleh tanya anak ketua kampung ke,leh tanya bilal masjid.agak-agak diorang nak join tak?hehe...kalau tak ramai nak join...aku malas lah.tak mencabar otak aku pulak nanti nak pilih sape pemenangnye...oo yeah~~~

33 comments:

sayu=pilu said...

yeayeayea aku 1st
k nak baca jap

sayu=pilu said...

lumutttttt....aku nak masuk weh...ko nak suh buat aper...puisi madah pujangga sajak a.samad said eh..hehehehhe

Razman said...

ko nak suruh orang teka kecelaruan gender ko ke lumut? susah dowh..xyah r buat..mne ade org taw ko sparuh2..haha

Lifesaver said...

aku terus setuju..hadiah melancong ke auckland??????haha

sayu=pilu said...

weh lumut..aku selalu xcited bca n3 ko sampai terlupa nak jawab salam rindu kat ko and aku sihat walafiat....

ween said...

aku nak masuk :)

.:puRpLE butTerFLy:. said...

ramarama nk joinnnn!!

jane said...

aku nak masuk weih

OH sikeciq! said...

mut : nti kalo kalah, msti ko pk tak ikhls ke kwn ke hapa.pastu dah tak bst.urmmmm

nota kaki : kalo aku msok, n aku kalah, its mean dah tak cam dulu la.ko pon msti nak kwn ngn org knai ko.

komen touching :)

arque said...

looking forward to it. ;P

mamai said...

okaylah pacik jointlah memandangkan pakcik nie tak berapa cerdik so nak juga uji tahap kecerdikan pakcik nie hahahahaha

Aku Beskot™ said...

ceh lu mut..
sempat lg lu kne kn wa kn..
tp xpe..
wa anggap tu sbgi promote.
agagaga..
jg dri..

Pensel Kontot said...

w'salam cik lumut yg budiman...
sehat kah kamu di perantauan sane...
uiks skema batak lak ayat aku...
weh nk juin..walaupn aku xbape nk kenal dgn ko...mane tau leh mengeratkan hubungan ko dan aku plak pasni hehehehe

Koyuki said...

nak tumpang tido kat sini jap

contest??

oki

Aku Beskot™ said...

wa da siap panaskn badan dlm kolam air panas!!
ble nk stat ni..
yehaa!!

imHepPie said...

nak join nak join huuu

nursarah said...

sy mahu join..full stop!

told la hejauw said...

erk mut ape kata ko tuka konsep...sape masok contest ko bgi adiah... bru lah meriahhh..hahaha

p/s; ak nk join :)

sharamli said...

0it2..kal0 ramai mas0k ..ssh la nak menang...
:(

Jalak lenteng said...

aku cube join..kalu kalah ade saguhati tak?..kalu ade aku lagi join..

sayu=pilu said...

lumut...suma nak join sambutan hangat nih weh... aku dah tak saba nak kuar kan idea dalam tempurung nih weh...

sure mantop meletop contes esoksemalam nih weh

siggplus said...

aku sajes hadiah utama bermalam bersama lumut..ok?aku orang yg plg galak join kalau prize dia cmtu..hahaha

ain said...

xpela lumut.sebab aku ikhlas so aku nak masuk la.lame da ha tak uji otak aku yang mmg bengong ni=D

p is an g said...

ish.
asal tak emel kat aku personal?
dah ramai nak join ni.

agh!
aku join aku join.
tunggu aku balek kelate nexwik dulu.

beautiful_rose said...

heheheh mcm menarik jerk...wt pe ek? kot2 mcm best bole gak join hiks! =p

CinTa Lea IxoRa said...

wat la... nk join.. tp jgn la contest yg memerlukan pemikiran yg tahap tertinggi mcm org blaja kat auckland.. hehe...

rda said...

lumut, kau mesti buat. sebab aku nak join. buat buat buat. hahah.

inDah iNdrIana said...

aku join..
bt2

~PaMpeRed bY worDs~ said...

Nak join....!!
Tapi terpk jgak...
Contest persahabatan...
Hm....dikira bersahabat ker kalo sekadar menjenguk blog jer? -_-

afiqah khalidar said...

ouh saya mahu join~

ezany said...

buat jer.. nnt ramai la join tu.. cik lumut kan femes.. hehe..

kimisai said...

ader limit umor tak ??
hahah

mng dapt dinner ngn lumut??
bleh ??

meorazor said...

nak register kat kaunter mane nieh..



nak no ic tak cik lumut wehhh..

ke no umah?