Friday, November 13, 2009

ambil lah GRO ni.saya hadiahkan.

ingat tak isu macam mana adik nurin dibunuh???macam mana ramai lagi kanak-kanak jadi mangsa rogol...ini bukan soalan exam beb.aku bukan nak lemparkan kertas soalan.cilaka lah kita bila exam duniawi kita bertungkus lumus.tapi exam sebenar??hancusss...baca ayat aku tuh betul-betul.aku cakap..cilakalah "kita" bukan cilakah "kamu".jadi bila ada "kita" bermaksud aku bukan mempersembahkan diri aku bagus.bukan.ini soal kita.kau dan aku beb.

kalau benarlah si perogol sudah tidak keruan untuk menebuk tatkala diri tidak mampu untuk berbini mahupun tidak laku untuk berbini...bahawasanya aku,ye aku...aku sanggup hadiahkan mereka si perogol seorang GRO yang sah-sahlah rela dirinya ditebuk.yang sah-sah lah akan belai setiap inci pelosok celah badan kau tuh jahanam.mungkin aku juga akan dapat dosa kalau aku bertindak begitu kerana dianggap bersubahat menggalakkan zina dalam islam.tapi aku rasa lebih rela,dari kanak-kanak kecik itu diperlaku kejam semata-mata untuk nafsu kau lahanat...

bila aku guna perkataan "lahanat" tanda aku betul betul sedang marah.tapi setakat ni aku tak pernah lagi cakap orang lahanat.kalau dipilih untuk pegang babi dengan perogol..aku rela pegang babi..kerana dia jijik bersebab.tapi mengapa kau juga perlu jadi jijik sedangkan kau berakal..

jangan sampai aku berniaga "anak ayam" semata-mata nak aku hadiahkan kepada perogol..hidup dan karma tu adik beradik beb.jangan nak buat-buat lupa.

57 comments:

pakcik kordi said...

what is the you la perogol!

pakcik kordi said...

eh!ter first pulaks!!!

jgn rogol rogol...tak baik..makan karipap lagi best la...

silentshutter said...

btl tu mgkin dowg xlaku nk berbini tu yg xle than tu kje nk merogol jek, bek g layan pelacur tp mybe xde wet kot, tu la wjib bg spe2 yg xthn nafsu berkhwin tp klu xmampu gak, pose, tp klu da xle pose, tu la jd nya kje merogol jek,nauzubillah! thniah entry ni mmg mnarik!

avid gunner said...

err...what is the you?
apa pakcik kordi cakap ni? hehe...

anyway, gua syak pedophile yang culik nurin ni bukan org...kalau org pun mungkin musang yang bertopengkan manusia...shame on 'em...

hannamaruku said...

lumut, make sure kau bg gro yg nyah. ingat. razman gay.

hannamaruku said...

yes i like this one :)

Razman said...

ada lebih lagi x GRO tu?

beautiful_rose said...

ye aku stuju dgn ko...
dorg nieh ade otak tp x berakal.sgt membazir fizikal y dianugerahkan digunekan untuk melakukan dose mmg damn! dan aku sgt benci dgn org y mcm ini...patot hukum mati terus x yah nak bicare2 bagai x yah nak tgu2 bagai buang mase jerk...

huhuh sory teremosi lebey.......

Luna said...

Meremang bulu roma..

seroja jingga said...

pakcik kordi ni
memang nak kene lempang dengn gua nih

betul tu mut
babi lah dorang ni..
budak kecik lu tebuk
ape lu dapat!
setan jahanam!

eloknye tangkap dorang ni
potong dia punye
bagi anjing makan!

sharamli said...

tp kal0 pgg babi kena samak...

eh..nk pegang per0gol?
xtakut?
kang kena rog0l

aishah_conteng_je said...

seperti yg aishahpernah cadangkan..golongan laknat ni, kalau aku dapat, akan ku pakaikan cawat besi. kunci dengan mangga solex, campak kunci kat bermuda triangle.

huh!

.paiz. said...

haha. aku setuju. kesian kau nak kena jual ayam. tape biar aku yang jadi bapak ayam, amik je dengan aku bg dia.

otak ketat said...

kesian GRO.

Razman said...

to hanna: owh..ko tikam belakang nmpak..dpn aku ko bekap aku ek..ko suka maen tikam belakang ek? nk kne bsumpah mcm saiful? main tikam2 blkg..

lumut, mari menikam hanna pula..

alimbz said...

niaga anak ayam watpe??
ko jual daging ayam ke..xsush aku nak g sembelih..haha..

ok2,,masok topik..
dorang nie p belasah kanak2 nie sebab GRo pun xnak kat dorang..hahaha

juanghidup said...

wow? marah nmpk?

i'msosupernotcool said...

can i hve one?

plis.. plis...

haha..

lumut said...

to PAKCIK KORDI,
what is the you lah pakcik.

to AVID,
ko jgn layan pakcik kordi.hehe..bukan musang.tapir.

to SILENTSHUTTER,
thanx.sekadar ape yg terlintas je...sbb x laku lah aku nak adiahkan GRO beb.

to RAZMAN,
ade.GRO yg ade bulu kaki kan ko tempah harituh?ala..yg berkhalkum tuh.

to HANNAMARUKU,
yes aku dah set dah nak bg yg berkhalkum kat razman.haha.

to LUNA,
bulu roma xpe.

to BEAUTIFUL_ROSE,
kalau aku aku gadak je kemaluan tuh.potong bg anjing mkn.

to SEROJA,
oh saye sgt stuju dgn kamu sis!!!

maiyah said...

perogol sbnrnya mmg mental, org yg tak waras.. setan dah kuasai dirinya

Ya Allah mintaklah dijauhkan :(

LORD ZARA 札拉 said...

orang2 camtu takkan puas~
kalau ko jual atau bagi free anak ayam atau anak ikan pon, memang dia makan lagi kat luar~

nursarah said...

perogol?..

spesis yg tak layak digelar manusia..

apa ke hal la komen pakcik kordi tue..lawak lah!

lumut said...

to NURSARAH87,
kalau bukan manusia aper?tapir?erk.

to ZARA,
makan lua kalau candle light dinner xpe..ini makan ank org.cilakak.

lumut said...

to AISHAH,
buat ape membazir nk beli cawat besi?besi da mhal taw....kau sula je.

to SHARAMLI,
at least boleh samak.haha

to OTAK KETAT,
itu tgas mereka kan?ala nnt aku bayar la.kire blnje perogol.

to PAIZ,
kau nak jd agen??

to RAZMAN lagi menyemak menyampah ptuiihh,
aku syg kaum sndri.aku syukur kau ditikam.jgn main blakang.

to ALIMBZ,
erk..susah tu GRO pon xnak.adeh

to PEJUANG HIDUP,
x mrh...warning je.haha

to IMSOSUPERNOTCOOL,
haha..
u wanna one uh??damn.

to MAIYAH,
doa mintak saja sis..=)

milymir4e said...

owg mcm diowg 2..
eloknyerr,bia pupus jerr...
idup pn x gne...
bdk2 y x th ape pn jd mgsa..
sgt x adil~

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

haah kan...memang menjijikkan seh...banyak gak kes yg 'atuk' yg tua kerepot tu rogol cucu sendiri...xsedar diri betul..da ganyut2 gitu...nak masuk kubur da pun...aishh...

lea said...

ko nak bg ke kat razman tue?
suh die cari sendiri la..ngeh3

lea said...

betul2..
kesian kat budak2 jadi mangsa kan....

Solehah said...

hmm..jangan bersekongkol..kita pernagkap perogol..hehe..takut aku weh..

lumut said...

to MILYMIR4E,
nnt aku sunat kn lg skali.sume aku potong.

to HATI BERGELOJAK,
dah kecut pon nak budget gagah.x igt dose tuh.sial lah.

to SOLEHAH,
aku boleh beb kalau perangkap perogol tuh sng nak buat cm perangkap tikus.

to LEA,
kesian gle.xpe aku bg yg berkhalkum kat die.aku dah tau taste razman tuh.

siggplus said...

sejam berapa? ada ikut saiz ke? ada yang etnik dusun ala2 marsha milan londoh tak?

kawie2020 said...

cian gro tu.... ade lg x? hahahaha...

hannamaruku said...

razman : Ya Allah gile aku tak sangke kau bace! Siah siah. aku ingat kau tak kenal lumut? shit man. sorry. i didnt mean to hurt u? sayang? please? :(

greenhall50 said...

perogol memang cilakak!
perogol kanak2 memang sangat cilakak!
yang rogol nenek2,makcik2, dan wanita muda yang tak bersalah pun memang amat cilakak!

tapi kan, awek2 yang dress up maut tayang 'harta' pun cilakak gak coz saja buat nafsu perogol cilakak meronta2!

adoi!

girls and ladies, treat yourself well... jgn eksploitasi diri.
pakai tudung biar tutup tetek, jangan main silang je.. baju tu tak payah la ketat2 sampai tersembul puting. bontot kasi cover dengan baju labuh..

betul tak abang lumut?!

*aku pun banyak dosa,macm perogol gak. huhu. semoga Allah kurniakan aku cahaya. dan kepada kita semua juga. amin...

mier@merr said...

g makan ayam kfc pon best... hahaha..

maaf..kuar topic..

Razman said...

hanna, aku benci sama kamu..

lumut, ko bce ayt greenhall50,
"betul tak abang lumut?!"
ternyata ko bapok sbnrnye..

chokio_nia said...

eh..tak salah kot berniaga anak ayam..dpt duit..haha..ok2..tak lawak..kang tak pasal2 kene lempang..

ko g je lempang perogol tu..amacam??ok tak idea ne??

lumut said...

to SIGGPLUS,
sume saiz ade..ko nak yg kerepot kecut pon ade.

to KAWIE,
same je ko.porah.

to HANNAMARUKU,
razman berak kencing sume kat sini.die mmg suke lepak sini.aku tau dah,

to GREENHALL,
wah panjang nye komen.hehe..betul2..ape ko ckp tuh betul.bkn ko sorg je ade dose.sume ade.

to MIER@MERR,
ko jgn sebut2..mane aku nak crik weehhh

to RAZMAN,
grrenhall tuh da tau ah ak pompuan.die saje je..bia ah ak bapok pon.awwww

laila said...

kalau untung bisnis ni
bagi aku jadi orang kanan kau tau
haha

lumut said...

to CHOKIO,
die x bernafsu ke ble aku sntuh kulit pp die nnt?xnak lah.

melatidaisy said...

thanks cik lumut. entry ni sgt best..sy sokong kamu:)

cik CumeY said...

no komen...hahahahah

chotz said...

ni kes yang kat kajang tu ke?
yang anak dia mati dirogl dan diliwat oleh BF dia berbangsa negro, budak tu baru umur 5tahun beb if xsilap...baru2 lagi nih
and maknye plak cam xbersalah baking si BABI HITAM NEGRO nih....

sumpah bai...aku ada pic girl bangsat tu...nanti aku upload!

dasyat malaysia skg ni...macam2 ada, aukland ado?

Paan said...

I takut jalan2 sensorang sekarang ni. Takut kena ro....ah! Takut ah nak tulis!

~LP Lum~ said...

mengharapkan agar knak2 yg lain xkn jd spt adk nurin...

Ismi F. Chya said...

eh silap, semoga rohnye dirahmati allah.

Ismi F. Chya said...

salam, kena kt keluarga sdiri br tau. huhu..


nafsu binatang.
semoga nurin selamat walau dimana jua dia berada. amin.

yoro okino said...

len kali jumpa potong terus..baru sume takut...huuhu

CinTa Lea IxoRa said...

erk... ni jantan yg xde duit.. gune bdk2 wat puaskan diri.. mmg xptt..
binatang lg mulia dr diorang...
GRO ramai btl gak tu.. yg butuh btg pon ramai kot tp apsal la carik bdk2.. bodo bangan btl

alvin takda umah harga 8juta said...

saya nak GRO 4...tapau yer...kacang kasi lebey!!!!!

Sweet Thinker said...

nak sekor GRO. untuk tugasan panjat memanjat!

Anonymous said...

11 september 1999...satu tarikh yg amat bermakna bg sebuah keluarga...lahirnya seorang cahaya mata yg diberi nama NURIN JAZLIN JAZIMIN...

20 ogos 2007 dlm lingkungan jam 8 malam,si kecil yg dahulunya lahir bagai ditatang minyak yg penuh hilang semasa dlm perjalanan ke pasar malam...kenapakah anak yg hanya berumur 8 tahun diwaktu itu dibiarkan BERSEORANGAN???

Dari Jabir r.a. katanya Rasulullah s.a.w. bersabda, “Jangan biarkan ternak dan anak-anakmu lepas berkeliaran ketika matahari terbenam sampai hilangnya cahaya senja. Karena setan keluar ketika matahari terbenam sampai hilang cahaya senja.”
(Hadis Riwayat Muslim)

Jelas Rasulullah s.a.w. telah pun memberikan amaran mengenai kejahatan yang terkandung dalam gelapnya malam

Dari Jabir Bin Abdullah r.a. katanya Rasulullah s.a.w. bersabda: “Bila hari telah senja, laranglah anak-anak keluar rumah, kerana pada ketika itu setan berkeliaran. Satu jam sesudah itu bila telah malam maka biarkanlah mereka. Kuncilah pintu dan sebut nama Allah, kerana setan tidak dapat membuka pintu yang berkunci. Tutup tempayanmu dengan menyebut nama Allah. Tutup semua bejanamu dengan menyebut nama Allah, sekalipun dengan membentangkan sesuatu di atasnya, dan padamkan lampu (ketika hendak tidur).”
(Hadis Riwayat Muslim)

kawan2...sy speechless di kala mengkaji tntg rentetan kes kehilangan adik NURIN ni...sedih yg amat...hanya yg mampu sy lakukan..berdoa kepadaNya agar si mangsa ditempatkan di kalangan hamba2Nya yg Syahid...

wallahualam...

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

hukuman yang sepatutnya untuk siperogol
patut dikerat je dia punya #@#$#%@#$%

siv said...

ade kes dekat kajang.
budak kecik tuh baru 3 taon kut.
kene tebok depan belakang.
sian giler!

ekin said...

betul ape yg ko cakap

mcm xreti nk pikir.. huh

pakcik kordi said...

kah kah kah!!!what is the you!!!kah kah kah!!!suke la aii!!!mut mut,ekau poie gathering?ke g katering?katering pun aii suka tau!aumm!!!

Lifesaver said...

ko patut potong je 'benda' diaorg tu