Thursday, November 5, 2009

die bukan saye.

.

.

pergi.

40 comments:

inDah iNdrIana said...

best ker jd 1st??

keSENGALan teserlah.. said...

saya pergi..

inDah iNdrIana said...

mut.. suh sape pergi neh..
jgn men gile weh..

siggplus said...

saya bukan dia

mari?

joegrimjow said...

pe ni??

Pensel Kontot said...

ngeee... kamu suh sape pergi tuh?

seroja jingga said...

kenangan datang lagi?

maaf kalau salah teka..
sabarlah mut

maiyah said...

sy pun bukan dia, tak mau pegi :)

si kosong said...

susah kan, lumut.?

rda said...

nak pergi mana?

uLat cOmeL said...

baiklah..baiklah..
saya akan pergi..
(T_T)

CinTa Lea IxoRa said...

tanak g ;p

IkanMasin90(IM90) said...

blueeeekkk
ak nak stay gakk

adaNiff said...

i go.

.:puRpLE butTerFLy:. said...

erk..
nk g ker
nk stay??
uhh,, konpiusss~
-_-'

Koyuki said...

chillax k

-jaga diri-

nursarah said...

???..

explain plez.

beautiful_rose said...

cik lumut...
ko okay ker?
de pape y x kene ke nieh?

Anonymous said...

weih lumut..aku rse mcm phm.. blom msenye la..lek lu..

aku,

budak serumah 27 org

arque said...

pergi? ke manekah? aiyakk. o_O!

mamai said...

kau pergi akan ku jejaki

Jalak lenteng said...

aku folow mamai..

mier@merr said...

ok.ok.aku pergi...

tp...nnti aku kembali... :)

Fatul Akrul Ramli said...

kau putus cinta ke? kalau macam tu, hantarkan on cinta ke 999

ain said...

ko suh aku pegi ke lumut?sobsobsob

acap said...

xnk komen entri nih.

told la hejauw said...

lumut xleh jdi told la hejauw...hahhaa

siv said...

aku polo mamai n jalak.

asal nih?

'AQILAH said...

macam lagu aizat..kau pergi

Sharif John said...

YA!!! Pergi!!!!

jA said...

?

oranglidi said...

woi!

zul efron said...

baik.. dia pergi....

ber_u_wang said...

abis sapa ? kompius pak cik

░♥si lampu neon♥░ said...

takpe ko pergi dulu..nnt aku folo.

OH sikeciq! said...

aiyak mcm buka ruang beskot punya la.tak da isi.aiyak

notakaki : assabru minal iman

:)

sayu=pilu said...

lumut...kuat kan diri kamo...usir lah dia perlahan..kamu mampu...
tenet buat hal aku tak dapat jd 1st gi...huhuhu
saba mut...ok aku dah abis cakap aku nak pergi dah nih,.... tadi ko suh aku pergi...
aku nak gi tio arhh...hehehe
saba lumut...lu kan macho wa kan cun sesuai arh kita berpasangan...
adeh asal panas jerk pipi aku..wek sampai hati ko lempang aku...

sory2 terpanjang lak komen aku...tanak ko sedih2 gi chil mut chil k

sayu=pilu

(malas nk signin tenet liplap2 dah mcm otomen habis nyawa jerk..menci bhutul marhh..mhaca dhalm nhada senghau)

p/s: nih komen yg aku nak bg kat ko semalam tapi di halang oleh tenet bengong nih dekat 3jam aku tunggu weh las2 aku save hari nih paste tuk ko smula.....

Lifesaver said...

pergi mana?berak?

Aku Beskot™ said...

lu ok x ni??

meorazor said...

pergi g basuh baju niehh..

mesti dah berkilo2..

yer2 outstation..

haha..g dobi yerk