Friday, November 13, 2009

bukan kisah monopos.

sini tak ada kisah monopos ye.saya tidak pula menyertakan cara-cara untuk melambatkan monopos.haha..ape jadah aku cerita benda ni neh..malunya i...ok lah.aku tak nak buat entry panjang-panjang.sebab kejap lagi aku ada paper nak kene belasah.dalam lebih kurang jam 930 am waktu malaysia seorang hagemaru akan mengganas untuk bertukar menjadi ninja turtle.cik cumey weh ninja turtle pakai coli.eh silap.pakai tudung.last paper woo!! lepas tu akan ku gegarkan tanah airku malaysia.....

cuma nak letak persoalan sikit je dekat sini.

kenapa perempuan malu bila lelaki tau yang dia sedang datang bulan??
ada yang tak tau ke datang bulan tuh apa??ha ni yang aku suke nak terangkan ni...datang bulan tuh..adalah peperangan yang melibatkan pertumpahan darah.ianya sama sekali tidak boleh disekat mahupun dipaksa-paksa ye.haha.penerangan ini hanya valid kepada budak2 yang belum mumayiz.sekian.pergi main jauh-jauh.

52 comments:

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

ni.. BULAN dah dtang
hikhikhikhi

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

ni.. BULAN dah dtang
hikhikhikhi

seroja jingga said...

datang bulan ialah proses mengawan!

err.akak dulu tak belajar sains

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

memule.gudlak exam:)
lepas tu,agak arrr..memang sejak azali pmpn akan otomatik rase segan kot?
then,alah.terangkanlah sal monopos.mahu belajr!ahaha.kamu da ajar ku psl durex.ahahaha;p

siggplus said...

entah aku pn tak faham..bukan ada benda nak malu pun kalau datang bulan..

aku dtg bulan rilek je bgtau orang..siap call semua org lg bgtau..haha

siv said...

mmber aku ckp.
pmpn nih hebat.
berdarah tiap2 bulan.
tp tak mati.
hahaha

chah~ said...

hahaha.. lampu merah.lampu merah..

Kapten said...

pernah tertengok bocor masa kat sekolah dulu

diam2 aja.. kesian budak tu

mier@merr said...

ABC
Allah Bagi Cuti


haha...segan tak segan sgt la...
bukan ape.. klu bagi taw cuti..or sedang berperang..
nnti dorang mrmbayangkan tempat berlakunya peperangan..hehe

avid gunner said...

sbb mmg nature org kita yg suka freak out...benda2 natural macam haiwan mengawan pun jadi taboo..gua tengok ada orang buat musical psl monopos lagi...

eh, bukan lu ke yang masuk musical tu?hahahaha (jk)

oh lupa, good luck exam.

maiyah said...

malu ke, tak kot.. skrg strait to da point

aku beskot said...

ABC!!

chokio_nia said...

dulu aku malu ah..skang ne aku tak kesah da..bukan ape pon..normal la kan..

beautiful_rose said...

uh,dtg bulan???
bulan apakah? januari? febuari? mac? atau bulan mengambangkah?

huhuhu just org2 y berfikiran biru sje x memahami mksd datang bulan.
mksd aku de sesetgah gurl agak malu2 bile lelaki tau akn hal ni coz lelaki 2 mcm bodow2 alam,sebab dorg pk len tntg perihal "dtg bulan"

tp bg aku dtg bulan tuh normal jerk...kalo lelaki tau sekali pon jadi masalah kt dorg ke? ke dorg y terlalu berfikiran biru?

LORD ZARA 札拉 said...

hahaha~
ntah~
aku dengan kawan2 aku tak segan if datang bulan ni~
bangga woo~
=]

maksud aku kawan2 lelaki~
mereka semua sangat memahami.
even, dorang lagi tau mana nak dapat ubat senggugut compare girl sendiri~ hehehe~

joegrimjow said...

segan ke?
org len bese je kot

NuR said...

dulu maybe org segan
tapi skrg mcm tak dah..
ikut peredaran zaman dan cara pemikiran seseorang
skrg ni exam spm pun cara terbuka
automatik pemikiran pun lebih terbuka skrg.
tapi jgn buka lebih2 sudah la
haha...

to lumut,
selamat berperang dgn exam terbuka..
erk..terbuka ke exam tu??

kEy said...

huh?
malukah aku?
bulan pose p0n aku rilek beli pad!
hohoho!
oke, aku mmg spesis xtau malu.
sekian~

Lala said...

hahahah....aah ek..nape ek ade pompuan yg malu sgt bile lelaki tahu yg die dtg bulan...satu lagi...ade pompuan yg malu bile lelaki tahu yg die tgh puasa ganti...huhuhhu

adaNiff said...

daku idop dgn org2 Biology sejak skola menengah smpai la skang.. so kitorg x de segan2 la pasal dtg bulan ni.. cikgu Bio lelaki. Even yg ajar Reproduction mase degree dulu pun lecturer lelaki. bujang lak tu. WOW. depa & kawan2 lelaki daku mmg dah x kisah ttg dtg bulan dan 'kawasan' dtg bulan itew. uhuks...

cik CumeY said...

hahahha.. aku segan sebab name aku masuk dalam entry datang bulan....

hahahaha....


apakah apakah???

alamak lumut..luper nak kish ko nak g exam...muahhhhhhhhh..ahaks!

paling nyampa biler ngan marah lelaki cakap

" awak nak period ke?"


abes kalo lelaki marah derang period gak??cesss!

nursarah said...

tak segan pun..pmpuan dtg bulan normal la tu...

yg tak normalnya bila lelaki pun dtg bulan gak..time solat jumaat bleh bersiar di mall mcm sedang dtg bulan...spesis camni tak pulak segan2...huh

Razman said...

apa yang dibincangkan ni? aku yang berotak suci tak paham. monopos? datang bulan? apa semua ini?

ber_u_wang said...

oh bulan ...
enggan melayani aku...
pabila air mata membasahi pipi
...


faham faham dah maksud yuna..
ahaks..

cik CumeY said...

blah la razman...berotak suci konon..ntah2 plaing laju klik nampak tajuk topik..muahahahahahaha

cik CumeY said...

naper banyak tol typing error?nampak sangat mamai..ahaks!

Pensel Kontot said...

ngeee...
aku xsegan pun....
tp adalah masalah sket sbb aku dpt kesan seseorg itu sedang haid melalui idung aku..sesak wo nafas aku...huhuhu...

p/s; mut..kalu ko xkeberatan..aku nak smbut ko kat KLIA boleh..ngeee

arque said...

ahaha.aku tak kesah kot.mak aku kan kakak2 aku pun datang bulan jugak kann.

mut, kalau aku hantar entry aku yg "i am truly sorry lumut" boleh tak?
ahaha.aku karang dari hati entry tu time kita gaduh haritu.boleh laa. xP

miNt said...

ak malu wey..
sb ai ni kan pemalu~
...
ak telah dididik oleh mak ak supaya menjadi seorang perempuan yang tidak mengheboh2kan hal2 kewanitaan.dulu beli pad pun ak suruh adik ak.

tp ak open sket skg sebab laki asik kata ak dtg bulan kalau ak marah.padahal ak mg baran pon.

selalunya perbincangan pasal ni akn tercetus bila mbr laki ak yg bangkitkn perbincangan ni.

oleh sebab tak dapat mengelak bila mereka asyik tanya, jadi ak angguk2 saja dengan terms yg mereka guna sperti, "dtg bintang", "MC", "ABC", "bendera merah" dan sebagai...

...

sejak ak kuat mencarut baru2 sebelum ni je ak mcm open sket.tapi ak rasa lg bes kalau jadi pemalu.siyes..aww..


wahahaha..;DD

miNt said...

nway,

GOOD LUCK in ur xm!!

;DD

alimbz said...

ko last paper ke..mane aci..aku de satu g 16 hb nie..aduyai..papepun gudluck walaupun dh terlambat..ahaha..

datang bulan..no komen..sebab soalan tu orang gurls yang kena jawab..hahha

DilOt said...

nak malu..ape kes...

dah memang semua perempuan datang bulan...jadi semua same je..

ada darah..ada pad...datang marah..lelaki tersepit..

eh kenape lak lelaki tersepit..haha..sebab kena tahan dengan sikap perempuanla bila peod,,

hanaahmad said...

hah! watpe nak segan...semua org pompuan dtg bln kot..hehe...ni pon tgh naik ke bulan~~!!

Fatul Akrul Ramli said...

datang bulan? apa tu? tak pernah dengar pun

hannamaruku said...

datang bulan yg mase sheikh muzaffar naek bulan tu kan?

milymir4e said...

datang bulan???
ermm~
nape ek kne malu...
2 kn lumrah idup..
eh2..lumrah perempuan...
tiap2 bulan mst dpt ct free...
act~
bkn malu kot..
tp~ade sesetengah owg 2..
biler ckp pasl dtg bulan..
haa~
mulalaaa..nk pk y bukn2..

CinTa Lea IxoRa said...

tgh dtg bulan... ok jer xde la segan2 pon.. huhuhuhu..
tp mmg ade girl yg sgn2 nie..
for me..normal la tu...huhu

laila said...

hahaha
aku kalau stret sangat kang bukan aku yg malu
gadis2 ayu dan pemalu keliling aku yg terasa malu

sayu=pilu said...

hurmm

aku dulu pun time sek malu2 jer nk ckp dtg bulan... kat rumah dorang ckp angkat bendera jepun..then lepas tuh aku cuma term tuh jer ah..heheh


but now dah ok dah...mature la kata kan.. tp kalo bocor tuh memang malu gak arh...

lea said...

aku xmalu..
cume segan jerk...
hik3;p

.rafiq. said...

perempuan malu sbb bulan tu ngorat die.

yeah nk balik dah bedating.heheh

sharamli said...

nak sekat p0n b0leh..kepit je kepit..ha3

i'msosupernotcool said...

full moon?

cant waitt to c twilight ep 2..
new moon..
ouchh..

pakcik kordi said...

bulan ye...hurm...nakal la you!!!plis plis plis..kamu jgn nakal!!!kah kah kah!!!!!!!warghhH!!!!

alimbz said...

nie mesti lumut ngh datg bulan nie..tu tetibe je cite sal dtg bulan..hahaha..

p/s..jgn marah ea lumut..ko dh bis final..aku blom..hihi

hans said...

aku rasa kadang2 perempuan ok jer tapi sebab ada lelaki yg terlebih jakun n over excited bab2 nih buat pompuan tu malu...
ialah..

contohnya pompuan datang bulan...pastu ada budak laki yg jakun tu cakap kuat2 dkt member dia pompuan tu datang bulan..automatik budak pompuan tu malu gila punya

Anonymous said...

weh time aku sek men bdak2 laki klas sebelah guna pad tuh buat mask kuang ajo tul... abeh di tebuk nya lubang kasi nampak mata dia...mengong tol


sayu

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

gile ah ding dong~~!! kak seroja tu~~!!!

ade ke datang bulan proses mengawan?

ngaa~~

aku yg tak abes2 peod da 3 minggu ni kira mengawan la ae?

ces2~

tak bernafsu pon~

Anonymous said...

dlm bahasa omputih nya mooncoming kan kan kan?wawawa~...bak kata dia tu klu aku tnya da solat lum..."bendera jepun da naek da"jawab dia..weeeee~~~~

piNky LuCiA said...

aku biasa2 je.. bagi aku itu normal.. hehe

alvin takda umah harga 8juta said...

mak oi...ayu deadwish piyed 3 minggu mengalahkan mak gajah piyed...bluerkkkKKKkkkkk...

Lifesaver said...

aku tak rasa pompuan tu malu..pompuan tu malu2 kucing je