Tuesday, November 17, 2009

aku usha je..

mane lumut??
nape die da tak datang blog aku ek?
nape die da tak komen-komen?
da lame ni tak update blog,pegi mane?
pehal die tak reply komen aku kat chatbox weh?

sombong gile lumut...
senyap macam tu je...
budget femes,cibai la lu lumut..
lumut,lain kali belajar jaga hati blogger..
lumut,kau ni macam bagus budget baik pehal?
tak payah nak tulis kalau diri sendiri cam haram..

aku selalu je usha cerita mereka-mereka.tulisan mereka,kata-kata mereka semua dibaca untuk mencari apa erti hidup.untuk belajar pujuk hati.komen diletak bile hati tergerak untuk berkata sesuatu untuk si penulis...dan kadang-kadang komen tidak diletakkan kerana terlalu speechless dengan penulisan dan maksud yang ingin disampaikan...

beb...wa akan selalu jengah lu orang....jaga diri...doakan wa selamat sampai untuk tengok muke mak abah wa......selamat tinggal bilik nombor 5,number 14 whitaker place,auckland,n.z. bilik ini terlalu banyak menyimpan erti sebuah kesakitan,kejatuhan,kebodohan dan juga kebangkitan....
terlalu banyak.....
"aku ade usha korang...ade je.."

38 comments:

sayu=pilu said...

yea aku 1st tu jer

sayu=pilu said...

weh asal nih... ada yg sakiti ko lagi ker

ko kan tgh sibuk kemas nak lik malaysia tanah tumpah darah mu...

wa rindu lu beb...sayang ko mut...hehehehhe

aku dah tepek puisi ko kat blog aku..

rda said...

Aku pun confuse jugak kenapa kau tak datang blog aku. Hahhaa. :)

seroja jingga said...

moga slamat smpai.
have asafe journey

piNky LuCiA said...

smg semua nya selmat ye lumut.. =)

zul efron said...

hv a safe jrney babe..

Paan said...

Ada je. Yang berlumut2 tu la kan?

CinTa Lea IxoRa said...

selamat jalan.....
smoga slmt smpi...
tinggalkan sume kenangan pahit disitu..
nanti blk wat blk kenangan baru...
hope blogger gathering nnt jumpe la yg sangkut2.. hihi

mier@merr said...

erk..aku pn ade terpikir camtu..
mne lumut...
da lame dia xsinggah...hehe...

smoga ko blk ngn selamat...

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

smoga slmt smpai :)

told la hejauw said...

smpi cni gtau ak,,hehe...ak jempot nek limo. hehe

hisham said...

sabo je la cik lumut oooii...nti i tggu u kt klia...i kumpulkan sume pemimpin Pkatan Rakyat..jmput u k..k la.u tk cre k

faizal said...

ko taw pe aku nk ckp, kan...

maiyah said...

dtg ke tak takpe.. jgn tak dtg terus dah le huhuu :)

** SiZuKa ChAn ** said...

ala...orait wut jd silent reader...kan3? ^_^

anonymous said...

yeay~lumut balik....yeay yeay yeay~...pi gentting singgah umah i ye mut...sejam lebih skit je ngan umah i....nnti slrh penduduk tmpt i wat majlis menyambut menantu...eh silap menyambut kepulangan u blk....eeeyyyyuuuu sweet gitu.

Pensel Kontot said...

mut jgn lupe...
salji 2kilo tau...
agegege

ber_u_wang said...

kalu ada lumut komen itu bonus.. kalau dia baca je .. pun dah kira ok. uncle tulis blog hanya untuk melepaskan apa yang uncle rasa.


uncle tau lumut sama putih selalu dtg..

laila said...

haha ok2 aku dapat rasa kau datang dari jauhh!
selamat kembali!

Aku Beskot™ said...

smoge slamat tiba di msia mut..
sblm nk smpi tu,sila jg dri leklok..

adaNiff said...

safe journey..! :)

beautiful_rose said...

adess...lajunye korg komen.aku slalu jerk terlambat..huhuh

selamat kembali ke tanahair lumut... =)

beautiful_rose said...

adess...lajunye korg komen.aku slalu jerk terlambat..huhuh

selamat kembali ke tanahair lumut... =)

mamai said...

jeles ngan sayu=pilu nie mana-mana dia aje yang first hahahaha

rilex .....lu ada masa lu datang tengok gua, lu komen gua suka tak komen gua tak kisah. sebab wa pun sama ada masa pasti gua datang blog lu dan kawan-kawan sempat komen wa komen tak sempat wa baca aja...

lu balik mesia jgn lupa itu all black kasi angkat sekali arrr wa minat sama itu bola...

huhuh terror tak pakcik jadi mat rock

Kapten said...

ini ganti entri lg satu tu ek
ok2

alimbz said...

hihi..dah2 la tu lumut oi..
xyah nak sedeh...
nak jaga ati smua orang mmg xleh..
aku pun da gak terpikir..p ko ade je coment n3 terbaru aku..tq r kt ko lumut..

so,kt bloger kt luar tu..kite tulis blog nie tok suke2..bkn tok tarik perhatian orng..kan3..hihi..aku bukan baik pun..

Kapten said...

aku pun pelik

kalau bukan org lidi
mesti sayu pilu
kadang2 beskot

apa mandrem diorang pakai ni??

hahaha

Koyuki said...

yuki yg selalu miss jenguk kau skrg ni..huhu..sori la lumut, tak sempat..

ok..harap kau selamat sampai k..

green said...

balik sini dgn selamat!

arrive safely lumut~~

Sharif John said...

Lek la cik lumut... faham... busy... hahaha

violetless said...

udah balik malaysia ke??

tgglkan suma tu..begin new life..

farah said...

aku sedih.

ko tak dtg pun blog aku.

merajuk okei.

:D

alvin takda umah harga 8juta said...

lumut...kau jgn lupa amik gambar pintu tu tau..kenangan tu..

.rafiq. said...

dah dah.
balik elok2.
jage diri sbg wanita melayu kedue terakhir.heh

chokio_nia said...

ko balek mesia trus ke??da tak balek aucland lagi??

joegrimjow said...

benci benci
lumut dah blagak!!
benci benci


sambung bertapa

avid gunner said...

wahaha...poyo ek skang??

Lifesaver said...

ko skodeng aku ke???aku malu la@