Sunday, November 15, 2009

finalist untuk contest esoksemalam dan mari mengundi!

Assalammualaikum...

In the name of Allah,the most gracious and the most merciful....first of all i would like to thank all of the bloggers who willing to put their efforts to join,support and contribute something precious for the success of this contest.

fullamak~~~speaking beb...gile lah.wa tak pandai nak cakap omputeh la..wa orang kampung je,sekolah pon biasa-biasa.hidup sekadar bersederhana.omputeh wa sampah-sampah je.boleh la nak carik makan dari tak ada.wa tak hebat macam lu orang.hehe.

terima kasih tak terhingga dari lubuk hati wa yang tersorok jauh didalam tengkorak badan ni ha.sekali lagi,wa ingin menyatakan betapa wa teruja nya kerana begitu ramai sahabat blogger yang menyertai contest wa.bukan tu je,wa nak gak mintak maap kerana wa mungkir janji dengan mengawalkan tarikh tutup contest ni.dan tindakan wa telah menyebabkan beberapa orang blogger tak sempat untuk menyertai.maafkan wa beb.ini kelemahan wa.

bukan wa sengaja mengawalkan..tapi..wa punya alasan tersendiri.sebenarnya...wa rasa berdebar bila makin hari bilangan peserta semakin ramai.wa takut wa akan kecik kan hati ramai blogger sedangkan wa tau wa tak mampu untuk bagi hadiah pada semua.pada mulanya wa hanya ingat tak ada sambutan contest ni.tapi sebaliknya.ribuan maaf dan terima kasih tak terhingga dari wa.
sudah wa bilang pada entry lepas,ini adat pertandingan.so sila chill untuk terima keputusan.wa pon chill je bila terima kekalahan contes nufnang..adeh.so,wa dah cuba bagi yang terbaik untuk puaskan hati semua orang.jangan emosional sangat,sebab contest ni tak de mende pon,so chill babeh~~jadi yang baik itu semuanya datang daripada Allah,yang buruk dan busuk itu datang dari diri wa sendiri...

seperti yang lu orang dah maklum,pemenang contest ini terbahagi kepada 2 kategori.3 lelaki dan 3 perempuan..dan 4 selebihnya adalah pemenang hadiah sagu hati.hadiah wa da beli dah tadi.wa pon bukanlah berharta..cuma wa nak kongsi apa yang wa ada dengan lu orang..jadi apa yang wa bagi tuh tak ada lah berharga baribu ribu,tapi cukup sekadar lu orang nilai dengan hati..

jadi,marilah mengundi peserta yang telah berjaya ke peringkat ini.berikut merupakan syarat untuk mengundi..50% adalah dari pengundi dan 50% dari 3 orang juri luar.

syarat:
  1. terbuka kepada semua tak kira umur.mestilah seorang blogger,bukan anonymous.
  2. seorang hanya dibenarkan undi sekali sahaja..tetapi anda bolehlah menyeru semua blogger untuk datang undi anda.tak kira lah cara apa sekalipun.
  3. sila pergi ke bahagian cemuhan/tepukan untuk mengundi.
  4. anda dikehendaki memilih 4 peseta laki dan 4 peserta pompuan mengikut dari 1-4.
  5. keputusan akan diumumkan pada 24 nov 09 selepas jam 6.25 am dimana tarikh wa sampai kat malaysia.yehhha!!pe jadah wa gedik ni.
jadi,selamat mengundi!!terima kasih semua...=)

guys:
  1. ber_uwang-cinta yang tak kesampaian.
  2. ah fatt-kerana lumut(dia) sungguh istimewa.
  3. kawie2020-isteriku LUMUT.
  4. yusuf-aku,lumut,dan sesuatu.
  5. i'msosupernotcool-addicted.
  6. razman-takkanlah,dia bukan seksi pon.
  7. acap-cinta kau sampai mati.
  8. aku beskot-segalanya bermula dengan lu mood.
  9. jalak-takdir cinta.
girls:
  1. nursarah87-contezz lumut!
  2. seroja jingga-musnahnya cinta pakcik kordi yang suci.
  3. beautiful_rose-sahabat dunia akhirat.
  4. mier@merr-warkah rindu buat lumut.
  5. ms.independent-bilik 13.
  6. pinky lucia-warkah cinta berbaur syurga.
  7. cinta lea ixora-cinta pertama dan terakhir.
  8. att-superhero itu.
  9. sayu=pilu-hubungan itu indah.

99 comments:

Aku Beskot™ said...

wa bkn nk pancing undi..
wa nk jd 1st je,,
1st!!..hoho

Aku Beskot™ said...

komen wa tu 1st x??..
kalo x,sila la jgn approve..malu nnti..

Pensel Kontot said...

wah tahniah wat semua yg tersenarai....
aku dah agak da...aku nye out of lists dr awal lagik...wakakaka

syaf said...

buat agi kontes last2 kaw yg x larat..muhahah

Jard The Great said...

aku undi kawie ja.. ahaha.. bole?

Boneka tak sakit said...

ekeleh ko lumut! tak memhami isi hati seorang lelaki tol!

bila aku kata aku nak tarik diri maksud yer aku nak memang lah bangkai!! sakai je ko!
hahaha

takpe la! memang serius kalau aku memang aku tolak juga
tahniah lah aku happy lah join contest nie!!

aku pilih kawie2020 lah haha dggn ahfat!

kalau perempuan aku pilih jard je! sebab lain2 aku tak kenal dan langsung tak minat!

beautiful_rose said...

wahhhh.......aku pon tercalon gak ehh macam x sangke pulak...mari ramai2 UNDI AKU =p

rizputra7 said...

aduh..aku dah karang setengah ayat nie...hahaha tak apa ler..tak ada rezeki aku nampaknya..melepas aku nak dapat hadiah binatang kiwi tue..aku baru jer berangan nak bela kiwi.hahaha

:: hayati :: said...

org kalah jd org yg pertama komen...huhuhu

rizputra7 said...

guys
1. ber_uwang-cinta yang tak kesampaian.
2. yusuf-aku,lumut,dan sesuatu.
3.aku beskot-segalanya bermula dengan lu mood.
4. acap-cinta kau sampai mati.

girl2
1.beautiful_rose-sahabat dunia akhirat.
2.att-superhero itu.
3.mier@merr-warkah rindu buat lumut.
4.sayu=pilu-hubungan itu indah.

oranglidi said...

a?
xleh komen plak. hahahahahaha!

oranglidi said...

first?

ween said...

sob. sob. mana nama aku T___T

nizamsani said...

wow.

ween said...

uwaaaaa. nak cenderahati dr Auckland T___T

- m y - said...

1. aku undi razman... die rumate aku... hehehe

2. ah fatt

3. yusof

4. beruang

girls

1. sayu=pilu

2. mier@merr

3. ms. independent

4.seroja jingga

ezzati said...

kluar sudah..congrats utk finalis...(iklas)

Fara said...

hOorayyy~
sonoknye aku lumut!
dpt jd finalist!

Thanks para juri! :)

rem.munir said...

guys :
1. aku beskot-segalanya bermula dengan lu mood.
2. yusuf-aku,lumut,dan sesuatu.
3. i'msosupernotcool-addicted.
4. kawie2020-isteriku LUMUT.

girls :
1. seroja jingga-musnahnya cinta pakcik kordi yang suci.
2. cinta lea ixora-cinta pertama dan terakhir.
3. mier@merr-warkah rindu buat lumut.
4. beautiful_rose-sahabat dunia akhirat.

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

mana nama aku??
oh tidak aku teak tersenarai!!!
ehhehhe
macam mana nak tersenarai hantar pun tak
well aku buleh undi kann
wah tak sabar nak undi..
hehehe

ezatulhani said...

semput. aku cuba baca. baca. dan baca semuanya. sesungguhnya aku semput!

lea said...

jard da great x tercalon ker?
baru nak undi die..
ngeh3...

lea said...

utk lelaki
1. kawie
2. razman
3. ahfatt
4. ber_uwang

yg gurl..xsempat nak bace pun...huhu

lea said...

utk lelaki
1. kawie
2. razman
3. ahfatt
4. ber_uwang

yg gurl..xsempat nak bace pun...huhu

lea said...

utk lelaki
1. kawie
2. razman
3. ahfatt
4. ber_uwang

yg gurl..xsempat nak bace pun...huhu

CinTa Lea IxoRa said...

peserta leh ngundi tak...? tp xundi diri sendiri...boleh kan..?huhu
tak kire nak undi jgk...

utk laki nak undi 2,5,6,8
utk girl nak undi 2,3,5,6

idah said...

wah..balik m'sia..boleh jumpe...hehehe


guys:
1. Ah fatt
2. kawie2020
3. ber-uwang
4. acap

girls:
1. pinky lucia
2. beautiful_rose
3. mier@merr
4. sayu=pilu


hehehe...nak jugak menyibuk mengundi..

dewajiwa said...

undi ye?

siv said...

guyz.

1.razman
2.aku beskot
3.kawie
4.acap

girls.

1.serojajingga
2.merr
3.att
4.ms.independent

chokio_nia said...

cepatnye kuar name..huhu..
congrates ah sume..pasne aku kene terjah balek la bace entri..nak mengundi ah katekan..lol

dude said...

aik?
aku no 11 ke.

ezzati said...

Mao buang undi

1. razman-takkanlah,dia bukan seksi pon.
2. ah fatt-kerana lumut(dia) sungguh istimewa.

::almekna:: said...

girls:
2
7
5
9

guys:
1
5
6
9

Mr Akid said...

uh....i pilih....
for guys i rather choose....
from no. 5,2,3,9.....
n for the ladies....
i choose no from first is number 3,1,5,7.....
emmm.....i just vote je...i dont read, can ea???
just the beautiful rose story je i read...huhuhuhuhu

rama2hatiku said...

aku nak undiiiiii.. lalala~ tak dpat masuk. tapi undi pun jadi laa.. hehehe

boyz :
4 yusuf - aku lumut dan sesuatu
2 ahfatt - krn lumut sggh istimewa
5 i'msosupernotcool - addicted
9 jalak - takdir cinta

gulz :
6 pinky lucia - warkah cinta berbaur syurga
5 ms.independent - bilik 13
7 cinta lea ixora - cinta pertama dan terakhir
2 seroja jingga - musnahnya cinta pakcik kordi yg suci

i'msosupernotcool said...

here's my vote:

guys:

1-yusuf
2-fatt
3-acap
4-razman


girls:

1-pinky lucia
2-cinta lea ixora
3-beautiful_rose
4-sayu=pilu

debest_thinker said...

aku vote utk

laki
yusuf
imsosupernotcool
jalak
ahfatt

pompuan
pinky lucia
cintalea
seroja jingga
ms.independent

sunflower said...

nak undi jugak..

imsosupernotcool
jalak
yusuf
ahfatt

pinkylucia
mier/merr
beautiful rose
sayu pilu

wish ur all luck tau =) hehe

ber_u_wang said...

1. beruwang
2. aku beskot
3. ah fatt
4. kawie2020

1. seroja jingga
2. nursarah87
3. sayu pilu
4.mier@merr

a.t.O.k.c.o.0.L said...

aku tepuk untuk
guy:razman
girl:seroja jingga

sebab diorang je blogger yang aku kenal.sekian.

hans said...

Cerita korang best,lucu dan ada nilai sentimental bagi aku so aku secara rasminya mengundi :-

Lelaki

1. Ah Fatt
2. Razman
3. Acap
4. Jalak

Perempuan

1. Seroja Jingga
2. Ms Independent
3. Cinta Lea Ixora
4. Pinky Lucia

green said...

ah fatt
kawie
beruwang
beskot

sayu pilu
beautiful rose
pinky lucia
ms.independent

p/s: sori pd yang lain2..

.rafiq. said...

aku nak undi razman lah. penat dia tulis panjang2.hehe

piNky LuCiA said...

aku tak sangka aku tersenarai.. padahal main tibai je ayat. tapi ley tak aku nak ngundi jugak? hehe.. ley laa.. tak kesah la kan? undi untk diri sendiri ley tak? hahaha

itu memang melampau!

ko kasik or tak, aku nak undi jugak

yusuf
ahfatt
imsosupernotcool
jalak

ms.independent
cinta lea ixora
beautiful rose
seroja jingga..

hehehe.. aku tak rasa aku ley menang.. sebab semua hebat2.. huhu.. wish u all luck..

chokio_nia said...

weh...aku nak vote no 7 ntok laki..n no 7 ntok pompan..settle..=)

Lifesaver said...

nampak nya wa tak tersenarai...wa frust...wa terjun ni...terjun!hehe

✿ y.a.n.i.e budak G.E.B.U ✿ said...

peserta lelaki :

1. kawie2020-isteriku LUMUT.

2.ah fatt-kerana lumut(dia) sungguh istimewa.

3. acap-cinta kau sampai mati.

4. ber_uwang-cinta yang tak kesampaian.

**********************


peserta perempuan :

1. mier@merr-warkah rindu buat lumut.

2.cinta lea ixora-cinta pertama dan terakhir.

3. seroja jingga-musnahnya cinta pakcik kordi yang suci.

4. pinky lucia-warkah cinta berbaur syurga.

sayu=pilu said...

--> weh aku serba salah lah plak kalo msuk bab2 undi nih...

--> undi yg wajib pun aku tak pernah gi buat gi tapi aku kena lak buat undi harus nih...hihihi

--> aku tak tau nak undi saper weh suma bes2...

keliru aku jadi keliru
mana satu..ku jadi keliru
aku makin keliru....

--> erk aku undi diri sendiri leh tak..ahakzzz...tergedikz lak...


--> dengan ini aku mengumum kan aku mengundi BERUWANG......criter bes bersahaja and yg penting nama aku ada kat situ..heheh takder arh..

--> aku undi pokcik beruwang k

--> mak ai panjang giler undi aku mau undi wajib mcm nih sure undi rosak..wakakkaak

milay said...

kt sini ye nk undi? sy nk pilih

guys: 8,6, 4, 9

girls: 5,2,1,3

Razman said...

kategori gay

1.yusuf-aku,lumut,dan sesuatu.
2.i'msosupernotcool-addicted.
3.ah fatt-kerana lumut(dia) sungguh istimewa.
4.ber_uwang-cinta yang tak kesampaian.

kategori les:

1.mier@merr-warkah rindu buat lumut.
2.seroja jingga-musnahnya cinta pakcik kordi yang suci.
3.sayu=pilu-hubungan itu indah.
4.pinky lucia-warkah cinta berbaur syurga.

BudakComel said...

1 yusuf
2 ahfatt
3 imsosupernotcool
4 jalak

1 pinky lucia
2 miss independent
3 cinta lea
4 mier

mier@merr said...

guys

1. aku beskot
2. ah fatt
3.razman
4. kawie2020


girls

1.mier@merr (haruslah pilih diri sniri...muahaha)
2.seroja jingga
3.cinta lea ixora
4. att


mencik2..suma pon best...!!! aku rs bsalah sebab tpaksa memilih....huhu

FarHa said...

1 yusuf
2 ahfatt
3 imsosupernotcool
4 jalak

1 pinky lucia
2 miss independent
3 cinta lea
4 mier

:: eyeNa :: said...

i vote pempuannye:

1 pinky lucia
2 miss independent
3 cinta lea
4 mier

lelakinya:

1 yusuf
2 ahfatt
3 imsosupernotcool
4 jalak

gud luck!!!

Zinedine Zaiddin said...

hallo~
Saya dtg untuk mengundi~

Lelaki:
1-razman-takkanlah,dia bukan seksi pon.
2-jalak-takdir cinta.
3-yusuf-aku,lumut,dan sesuatu.
4-kawie2020-isteriku LUMUT.

perempuan:
1-nursarah87-contezz lumut!
2-seroja jingga-musnahnya cinta pakcik kordi yang suci.
3-beautiful_rose-sahabat dunia akhirat.
4-att-superhero itu.

aslam said...

i vote

1: pinky lucia-warkah cinta berbaur syurga.
2: cinta lea ixora-cinta pertama dan terakhir.
3: att-superhero itu.
4: sayu=pilu-hubungan itu indah.


1: ber_uwang-cinta yang tak kesampaian.
2: ah fatt-kerana lumut(dia) sungguh istimewa.
3: kawie2020-isteriku LUMUT.
4: yusuf-aku,lumut,dan sesuatu.

Sharif John said...

Ramai yg join... hebat giler cik lumut... wa x bole jd sehebat lu haha

LotsOfLove-Pearls said...

Guys:

1. aku beskot-segalanya bermula dengan lu mood

2. yusuf-aku,lumut,dan sesuatu

3. ah fatt-kerana lumut(dia) sungguh istimewa

4. acap-cinta kau sampai mati

5. razman-takkanlah,dia bukan seksi pon


Girls:

1. mier@merr-warkah rindu buat lumut.

2. seroja jingga-musnahnya cinta pakcik kordi yang suci.

3. nursarah87-contezz lumut

4. sayu=pilu-hubungan itu indah.


Nota: Salam Kenal. Kubaca semua 'karangan' peserta sehingga menelan hampir 3 jam :)

Best2 semuanya.
Gud luck to them :)

*Welcome back to Malaysia :)

caluk@cencaluk said...

aku nak undi lumut err undi lebih 4 kira rosak ke ha ha

Lelaki (kau susun yer no tu ha ha)
1. ber_uwang-cinta yang tak kesampaian.
2. ah fatt-kerana lumut(dia) sungguh istimewa.
4. razman-takkanlah,dia bukan seksi pon.
3. aku beskot-segalanya bermula dengan lu mood.

Wanita
4. seroja jingga-musnahnya cinta pakcik kordi yang suci.
3. pinky lucia-warkah cinta berbaur syurga.
2. cinta lea ixora-cinta pertama dan terakhir.
1. sayu=pilu-hubungan itu indah.

Mr.Chenta said...

mcm mana nak vote? =D

Im Azwa (: said...

saya undi ATT :D

green said...

lorh, publish gak komen2 ni...
kantoi ler...

green said...

lorh, publish gak komen2 ni...
kantoi ler...undi rahsia~~~

sayu=pilu said...

owh aku tersilap cara mengundi erk..huhuhuhu

nih undi sebenar...leh trima tak lumut... weh anggap jer yg 1st tuh undi rosak yer...

men
1.beruwang
2.beskot
3.razman
4.yusuf

lad
1.seroja jingga
2.nursarah87
3.beautiful_rose
4.cinta lea ixora

lumut said...

untuk puaskan hati semua orang...

arryani said...

Jangan kan tidak... aku nk nyebok gak!!..

Nk Undi gak...

Mana peti undi???
Porah!!Tak de peti pun!!!

1 Beskot
2 Jalak
3 Beruwang
4 Razman..(aku tk kenal dia nih...tapi...OK la...)

Kategori awek cun plak...
1 Mier@mer
2 Seroja
3 Sayu kepiluan(saje aku nmbah2 nama dia nih...)
4 pinky..

Sekian...tanggungjawab dah aku tunaikan sebagai warga yg berumur 21 thn ke atas...

dewajiwa said...

okeh. kasi undi tengok.

guys:
1. razman - takkanlah, dia bukan seksi pon. (champion lah)
2. i'msosupernotcool - addicted.
3. ber_uwang - cinta yang tak kesampaian.
4. aku beskot-segalanya bermula dengan lu mood.

girls:
1. att - superhero itu.
2. seroja jingga - musnahnya cinta pakcik kordi yang suci.
3. ms.independent - bilik 13.
4. sayu=pilu - hubungan itu indah.

seroja jingga said...

tersenarai gak ke aku
aku join suke2 jek..

bleh aku vote nih?

Aku Beskot™ said...

salam..

jejaka:
1-jalak
2-acap
3-yusuf
4-razman


gadis:
1-kak jingga
2-mieramerr
3-pinky lucia
4-cinta lea ixora

ak undi ni sbb cte bkn sbb kenalan..
salam..

Kapten said...

aku boleh undi gak ker?

LEKAKI
1. Jalak - Benda yg sama aku fikirkan ttg hidup sendiri
2. Acap - The true love
3. Yusuf - Sedih aku baca
4. Razman - Romantik dia ni

PEREMPUAN
1. Pinky Lucia - sememangnya terbaik drpd ustazah
2. Sayu=Pilu - Jujur
3. Beautiful Rose - Aku suka kisah mereka sahabat
4. Cinta lea exora - happy ending walaupun x ada dalam realiti... tak salah mengharap kan?

lumut said...

boleh.vote je asalkan bukan diri sndri

Aku Beskot™ said...

terserius lak..
sori²..
hehe..

anonymous said...

lelaki
1.ah fatt
2.aku beskot
3.ber_uwang
4.acap

perempuan
1.mier@merr
2.cinta lea ixora
3.beautiful_rose
4.pinky lucia

tul la kan cara aku undi ni?yeay~...maceh2

anonymous said...

mut...aku blogger gak ok...nick name je anonymous...trma undian aku yar...

anaklaut said...

salam..


lelaki;

1. ber_uwang-cinta yang tak kesampaian.
2. ah fatt-kerana lumut(dia) sungguh istimewa.
3. aku beskot-segalanya bermula dengan lu mood.
4. razman-takkanlah,dia bukan seksi pon.

pompuan.

1. Kak Serojajingga
2. sayu=pilu-hubungan itu indah.
3. nursarah87-contezz lumut!
4. cinta lea ixora-cinta pertama dan terakhir.


p/s: moga2 kak seroja akan menang...

hisham said...

cik lumut oooii...nk jd organizer kna telus n konsisten,peraturan jgn diubah kerap sgt.antara prubahan yg kerap aku nmpak dlm contest ni adelah
1-perubahan tarikh tutup diubah.
2-kata en3 leh anta ikut suke..tp pakhirnye satu saje dipilih
3-mula2 permilihan dipilih juri.tup2 ikut undian plak cmpur juri
4-kata nk bg 3 hadiah skang dh jd 4
5-kata xnk publish komen utk undi,skang dh publish plak..

aku dpt feedback ni dri peserta2 yg dh terpilih..

bila ko publish undian nie..nnti takut ade yg kecik ati..slah sape???

aku x kisah..just nk ko tau je..so,in future..wat research or study btol2 b4 u nk wat any contest,,

1-kawie
2-ahfatt
3'beruang
4.razman

bye cik lumut.hehehe

hisham said...

cik lumut yg gediqs oooiii...aritu kata 8 shortlisted skang ni 9 plak...ko nk hd cm aku UnrestMind...

lumut said...

bagus hisyam kau perasan.
aku tggu orang tgo neh.
kau je yg berani tego...
=)

kau memang jujur dan berani.

anonymous said...

yeay~akhirnya hisyam yg menang contest ni...korang suma apa taw???wawawa....credit to hisyam...

kawie2020 said...

aku sokong ko bro hisham...

buat kawan2 yg vote aku.. terima kasih kerana ambil masa baca blog aku.

buat cik lumut,
sebelum shortlist kuar, aku dh suarakan hasrat aku ni kt kawan2 spt boneka x sakit n i'mheppie.. mereka melarang tapi aku buat keputusan untuk MENARIK DIRI dari contest ni.

Cik Lumut, terima kasih kerana aku dapat awek2 dr blog ko...

lumut said...

adeh..
peserta pulak kecik ati????
arituh aku dpt teguran ckp undian tak publish dan nnti aku tipu aku delete..so aku publishhh

pasal contest aku pilih 1 entry je..sbb yg lain bising aku amik dua..

pasal nak tmbah bilangan adiah.pasal aku tak smp ati nak bg sikit je org menang.klo boleh nh bg sumer.


psl pemilihan ikut juri tuh...peserta cakap better undi jugak takot cerita kena dgn jiwa juri jer.

untuk cptkan tarikh tuh...sbb aku mmg bodoh.

aku tambaj shortlist,sbb aku rasa semua cerita best2.

kesimpulan:
semua kelemahan ni dtg dr aku...dan aku memang jenis tak tetap pendirian..ini satu kelemahan yg besar dlm diri aku.aku dah tunjuk dah dekat sini..dan kau yang nampak.thanx beb.aku memang dah tau aku jenis tak tetap..tp aku cuma nak puaskan hati ramai org...

sori untuk semua....

lumut said...

kenapa ni...bro kawie...lumut ada sakitkan hati kamu ker?tegur je macam apa yang bro hisham buat....kenapa sampai nak tarik diri...

kecik hati lah lumut mcm ni.terasa macam diperlekehkan.thanks bro.cuma inginkan penjelasan.

mier@merr said...

aik...awat tarik diri lak kawie? huhu...aku vote ko nih,...hehe

mier@merr said...

lupe lak..mut..lm syarat xde pon gtau xleh undi diri sniri..hehe...

kawie2020 said...

lumut,
ko x penah sakitkan ati aku, bahkan aku patut terima kasih kt ko coz aku dapat ramai aweks dr blog ko..

aku tetap akan sokong ko cuma penarikan diri ni dari contest ni adalah disebabkan aku dh rasa x best nk continue ngan contest ni... poyo je alasan aku tapi itulah yg aku rasa sekarang...

hisham said...

cik lumut oooii..dlm mane2 permilihan ..mane ade permilihan scara terbuka,sbbnyer nk mnjamin ketelusan..yg u dpt teguran kate u mgkin tipu tu..tu adelah pandangan yg dangkal..dan u spatutnye yg cerdik lg bijaksana.watper p dengar..its all about hearsay..

u as a human being i know u cant escape from mistake,.but..consistency is paramout to satify others..

Boneka tak sakit said...

ekeleh bangkai ko mut! ko bubuh 1tlagi peserta!
pown aku tak short list!! ekelh~
kecik ati aku wei!!

ceh!
hahaha.. lawak2!! apa2 je lah mut!
tak best ke story aku! ekeleh!~
syok sendiri tol aku!

Boneka tak sakit said...

fuyo sham speking mantap lah! nyata aku memadang rndah beliau!
hahaha

eleh mut ko igt aku tak berani ke! cuma ka tak perasaan pow ko bubuh satu lagi peserta baru hari aku sedar!! EKELEH~
kalau aku tau awal2 aku lah yg megamuk hahaha.

p./s sebab aku tak terpilih juga kekeke..!!

poyo je kawie tarik diri! tapi dia memang nak cari awek je! bagus lah tahniah pada beliau! seoran g yg fkus pada kehendak diri HAHA..

jgn lah ko benci diri ko! ko benci sham dgn kawioe cukup lah! haha..

Sh@h76 said...

1. aku beskot
2. ah fatt
3.razman
4. kawie2020


girls

1.mier@merr
2.seroja jingga
3.nursarah87
4. att

oranglidi said...

kalau kawie tarik diri, biar wa masuk. hehe.

beautiful_rose said...

hohoho aku terlambat lagiiii.....aku pon nak UNDI gak lah bole trime ker peserte mengundi nieh? tp aku undi org len lah bkn tok dr sndr... =p
mereke2 y aku nak UNDI:-

lelaki :
1.ber_uwang
2.ah fatt
4.yusuf
7.acap

perempuan :
4.mier@merr
5.ms.independent
6.pinky lucia
7.cinta pertama dan terakhir

huhuh aku bace dlu entry nieh baru undi okay...x de men rembat2 =p okey good luck 4 all...... =) lalalala...

joegrimjow said...

warghhh
ku xde??
warghhh
xmo kawan ngn lumut

flag flag flag

sambung bertapa

piNky LuCiA said...

kenapa semua org macam nak bergaduh ni.. yg kecik hati pun ade.. sedey plak.. aku masuk sbb suka2.. aku tak kesah pun ko ubah ape2 mut.. aku tak kesah pun ko tambah list.. aku tak kesah pun ko cepatkan tarikh or ubah ape2..

yg penting, semua yg bertanding kan nak memeriahkan blog ko je. kenapa niat awl tidak diteruskan sampai akhir..?

kan niat utk suka2 n memeriahkan blog lumut je.. jgn laa smpai gaduh.. kita semua kan kawan.. berlebih kurang laa semua.. sikit2 tu lupakan jela..

mood aku : sedey.. bergenang air mata.. huhu

** SiZuKa ChAn ** said...

sizuka nk vote jugak..

ni yg guys :
1)aku beskot-segalanya bermula dengan lu mood.
2)acap-cinta kau sampai mati.
3)jalak-takdir cinta.
4)yusuf-aku,lumut,dan sesuatu.

ni yg girls :
1)cinta lea ixora-cinta pertama dan terakhir.
2)beautiful_rose-sahabat dunia akhirat.
3)pinky lucia-warkah cinta berbaur syurga.
4)sayu=pilu-hubungan itu indah.

yg len pon best..tp kne vote 4 org je..setelah bertapa kejadah2 nye....ni la nama2 yg terkeluar..hihi...

^_^

Fara said...

Lelaki :

1, 2, 3, 8.


Pompuan :

2, 3, 6, 9.

otak ketat said...

ghey:

1. Razman (ghey tegar)
2. Ah fatt
3. Acap
4. Aku Beskot

les:

1. Ms. Independant
2. Sayu=pilu
3. Cinta Lea Ixora
4. Att

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

salam. singgah nak vote.

hero:
1. 2
2. 5
3. 6
4. 7

heroin
1. 4 mier@merr (ok tak mier?)
2. 5
3. 7
4. 2

cik CumeY said...

guys

1. ber_uwang
2. ah fatt
3. razman
4 aku beskot

girls

1.nursarah87
2.mier@merr
3.att
4.sayu pilu

nursarah said...

guys

- ber_uwang
- ah fatt
- razman
- imsosupernotcool

girls

- sayu pilu
- serojajingga
- Ms.Independant
- att