Monday, November 2, 2009

perlu ke wa reply komen entry lepas?

ok izinkan guna "wa-lu" lagi.bunyi macam wa berhati keras.mana tau semangat "wa-lu" tu dapat back up wa..
yela wa tak ade "abang besar" nak back up wa..wa tak ada sesiapa nak jentik lu orang yang nak hina wa.tak ada beb.wa sendiri je..nak main jentik2 ngan wa no hal.

wa nak pegi exam da ni.saje je wa nak usha umah wa ni.pe cter la pulak.wa takot kang runtuh tangga umah wa.eh lupa,umah wa umah batu..takdela wa takot tercabut atap ke..terpecah cermin tingkap mentol sume terbakar pulak.

saje je wa singgah...
agak2 perlu ke wa reply komen entry lepas?
mana tau kang ade plak yang kecik ati wa tak reply komen entry lepas lalu lu orang berpusu-pusu flag blog wa..jangan beb...jangan sepak terajang wa cara camtu.

ok la.wa nak gerak.tata.

p/s:ini bukan blog lucah.

37 comments:

sayu=pilu said...

lumuttttttt
yeyeye
aku 1st
ahahahah
syiok nyer weh

sayu=pilu said...

lumut aku rasa tak reply pun tak per kot dah panjg berjala komen2 tuh suma larat ker ko nak reply weh nek kematu jemari ko..hehehe

kalo reply pun tak salah malah lebih baik coz ramai akan rasa di hargai...

gud luck bes of luck do d bes yer mut... sayang ko sangat2

caluk@cencaluk said...

nak exam lagi sempat nak update blog, good luck k.

Lifesaver said...

sape nak robohkan rumah ko plak ni?

paraxixth said...

gua dulu selalu reply..sjeak kebelakangan ini gua lupa reply jerk

mamai said...

terpulang pada kamu cuma pastikan masa kamu itu sahaja...pakcik tak kisah tapi pada pendapat pakcik tak semua komen kamu perlu reply

Koyuki said...

jawab exam elok2 lumut..

tak reply pon tak pe ..kau busy skrg..

miNt said...

pegi exam dengan hati yang tenang~~
selamat maju jaya~~

xyah reply sebab ak tgok kucaq kaciaq je..

ak tgok pun rasa tapapa..
baek ko jgn tgok sb nt mungkin boleh men"tapapa"kan kau..

klo pegi singgah kt blog orang2 yg perlu then ko tggl la pape kt chatbox.

kalau ak ak rasa masih dihargai kalau cm2.kalau ak laa.

wohohoho..;DD

cuba ko bg semangat untuk ak siapkan report ak yang tak pernah siap ni plak.

asik ak je bg selamat maju jaya kt exam ko...
;DD

ikanriang said...

anggap je la ni sume reply ko..
bia diorang dengan andaian diorang sendiri.

ween said...

xpayah reply mut. reply comment aku je ;p

kau jgn pening2 ngan rumah kau ni. bia aku yg observe kan. langau2 sesat nnt aku spray dgn sheltox ok?

mut. aku buat jugak entry dell tu. semata2 utk kau tau. HAHA. doakan aku menang ok. :)

aku nak minta jasa baik kau dtg betulkan grammatical error aku, bole? erk. ok2 sorry. kau tgh xm.

GOOD LUCK lumut!

~PaMpeRed bY worDs~ said...

Kalau BZ tak reply pun tak per...
Nak wat camner...tak byk masa...

But then, psl yg rs dihargai tue...
Paham2 la...tuan pnyer blogger nk exam..
Bukan dia sesajer...

Anyway...gudluck exam..
May success will always be on your way... (^_^)
InsyaAllah...

acap said...

xyah reply komen yuki

zul efron said...

org bagi salam kite jawab la kan..
org senyum kita senyum balik gak la kan..
senang...

jgn.. jgn reply komen aku... haha...

oranglidi said...

smuga berjaya!

beautiful_rose said...

cik lumut...
rsenye x yah bls komen2 smlm tuh..
byk sgt pertelingkahan
takut nnt bile kamu bukak mulut,
ade pulak mulut2 longkang y bertambah x puas hati.better kamu senyap dn just jd pemerhati sje.

"diam x bererti mengalah!"

kdg2 mereke2 y kuat melatah tuh lebih menunjukkan kelemahan mereke di mate umum...

told la hejauw said...

gud look n gud luck weh..jgn sememeh jgn sedeh2..hehehe

oranglidi said...

hehe

farah said...

reply je.

kalo tak reply aku lempang.

nak nak komen dari aku plak tu.

ahhahaha.

Aku Beskot™ said...

ikot lu mut..
nk reply reply..
tp ngan saat genting cmni..
lebey elok lu fokus kt final exam..
all de best la ye..
slamat²..

inDah iNdrIana said...

x yah la..
nk sibuk2 reply..
tp ade mase reply r..
slmt maju ke hadapn.. bkn ke blakang

rda said...

sukati kau lah mut. hahah.

siv said...

gudluck!
hahaa
lu usha2 ah gak
kalo free, lu reply.
ok?

sharamli said...

kal0 rs perlu..reply je..hu3..sbb ku xpenah p0n reply..hua3

macha_sezs said...

buat macam blog sendiri je Lumut,

kalau rasa nak reply, reply, tak nak reply tak pe.

gempak jugak blog ni.

:D

kaxx said...

komen lah. kesian peminat-peminat kau berpusu-pusu tu. haha. series ramai gila komen

gee carmen said...

dinduuuuuu kat lumut

IkanMasin90(IM90) said...

even wa dah private blog wa tetap sokong lu ye blog...
sori beb sebab dah private..
hummm...

Sharif John said...

Bagus... wa suke pompuan berjiwa keras... All the best tuk exam... wa x kesah lu nak jawab ke x... hak lu

joegrimjow said...

nak flag blog die!!!
hehe

gudluk exam

Penumpang dunia said...

Lumut!
wa bukan cina cakap gini ya.
wa mau minta izin sama lu boleh?
wa mau kasi lu makan bakso cina.
lu dan wa makan itu walu.
walu makanan balu (baru).
maksudnya makan itu blum wujud maaaa....

gud luck bro!

chotz said...

kalu aku jadi hang mut, aku print comment page tu...pastu rebus. mana tau boleh buat terang ati...

jgn lupa baca selawat 3x dlu b4 minum tu...baru afdal..

erkkkkk...larikkkk

lumut said...

to SAYU,
haha..ko dari dulu ek suke na dpt 1st..ngamok beskot kang.kahkahkah..erm aku ambik keputusan x reply...harap sume bertenang.

to CALUK,
haha..kate blogger tegar.lek ah bro.tq ye.

to PARAXIXTH,
lu mmg da tue.sume mende lu lpe.tp ade gak mende lu x penah lpe.kehkehkeh.

to LIFESAVER,
haha..alien nak robohkan.cuak beb.

lumut said...

to KOYUKI,
heh..mekaseh syg.mmg x reply.busy.haha

to MAMAI,
dah byk sgt komen saye x reply.beberapa entry lepas.sbb busy beno.ni da lpas 1 paper.reply jup,hee

to MINT,
haha..bukan kucarkacir je..dah serabut.ah kau mengungkit eh lupe...konsep give n take kan?=p

to IKANRIANG,
thanx beb..pk la ape yg terbaik.

to WEEN,
haha..aku x amalkan diskriminasi dan hubungan sejenis.wakakaka.

to PAMPERED,
haha..aku reply komen neh.saje nk mesra pembaca...lame dah aku x reply komen.thanx doakan ku...=)

to ACAP,
yuki?org gaji baru ko ker?haha

lumut said...

to DZUL,
ni aku senyum balik..=)...

to ORANGLIDI,
maseh dude!

to TOLD DE HEJAUW,
alamak aku sememeh ke?=p.thanx beb.

to BEAUTIFUL_ROSE,
haha..mmg byg pon dah terpesong dr entry.tah pape...

to FARAH,
aku nak terajang buleh ka?=p

to AKUBESKOT,
ha betul ckp lu...hee..utk blogging wa xde saat genting.haha

to INDAH,
maseh babe..doakan wa.jom maju kedepan.=)

to RDA,
yeah ikut suka aku lah.hehe

to MISS SIV,
wa mmg dah usha dah.dah mcm ape je kat entry tu.terpesong.

to SHARAMLI,
aku tau ko x penah reply.ko pemes sgt.

lumut said...

to MACHA_SEZS,
tol gak tuh.ni kan umah aku.hehe..hehe..gempak?mane ade..bloh ko lg cool habes.

to KAXX,
hahahaha....peminat konon..pelingkop ade la.

to GEE,
wowowoowowo...mane kau pergi lame gle ilang beb?

to AZZALIENA,
pehal lu private blog?sbb dah baik ke ngan macha lu?pe cer lu lame ilg beb?

to SHARIF,
hati wa memang da keras...tp keras2 pon ape lah sgt hati pompuan..pndai la fikir.hmmm

to JOE,
oiiiiii...jgn!!!!!!!!!!!!!lempang nak?haha


to GNELA,
haha..lu bkn cina abes tuh xkan lu bangla?ape ko merepek neh.aku xpenah dgr pon makanan tuh.
ko pggil aku bro?
aku gadis ok!ke ko x tau?saje je neh..


to CHOTZ,
hahaha...
buat gelap hati ade lah...
lg 1 geli ah...komen tah pape.

chokio_nia said...

haha..tanak reply ppon tape ah..janji ko selesa...kan senang cmtu..haha

Anonymous said...

nak jadi anon bley lumut? haha...

yg bukan anon,

budak tak puas hati kat YM.