Wednesday, November 11, 2009

jangan..i tak suke.

ok ini benar.dan ini memang pantang i.

i memang tak suke dengan gay ok..so razman sila notice.hahaha.tapi i rasa selamat jalan dengan gay.sah-sah tak bernafsu kan dekat i.dan kutu rayau pon tak berani nak kacau i bila tengok i jalan sebelah lelaki.lagi-lagi lelaki yang badan berotot.sayang mereka gay je.tapi razman tak berotot,so tak guna sesen pon jalan dengan dia okay para gadis??

oh,i juge tak suke dengan lelaki bontot lentik.plisla...kalau jumpe,i boleh rasa macam nak bagi penerajang sedas dua.what say u??bukan ape..sebab i jalan lagi gagah dari mereka.senang cerita i kurang senang dengan anda yang lembut macam softlan mungkin?erk...tapi mereka hormat perempuan.itu yang i salute..cuma,i tak suka mereka terlalu tunduk dengan perempuan.lelaki boleh bersifat lembut,tapi jangan lebih lembut dari perempuan sampai pegang garfu pon terlepas ok??dan bontot time jalan tak payah lentik.i geli lah.bukan i je,gadis lain pon kan?

i cuma rasa sayang sangat.bukan sayang fall in love bagai tuh..i mean i rasa kesal..kalau mak i kat kampung selalu cakap.."ish,sayangnye santan ni dah basi tak masukkan dalam peti ais.".ha macam tuh la maksud ayat "sayang" i tadi.maksudnye i kesal.sebab lelaki dah lah berkurangan.makin sikit sekarang.lepas tuh tolak pulak dengan yang gay dan "nyah".so berapa kerat je lagi lelaki yang gagah nanti???

dah lah i tak kawen lagi.mestilah risau.erk.

p/s:razman cakap,ini razman cakap taw..bukan aku.dia tak suke manusia "i dah follow u,PLIS follow me back".lagi satu,nenek tiri razman cakap,dia tak suka nak masuk contest yang ada tulis "u owwlllzzz mesti follow i dulu taw untuk masuk contest yang i anjurkan ni.baru lah i nampak gempakz gillerz ade follower banyak2..i suke follower beribu-ribu...sori i tergedikzzz...sayang u owwlllzzz".

sayang taik kucing ko.
ok aku pon tak suke orang yang razman tak suke..erk.korang pon kan?kalau nak penerangan lanjut lagi.tanya melz.dia dah terangkan segalanya disini.

61 comments:

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

huhu.
1st kah?
er tahu takper!benci kot guy sebegitu.;p
huhu

sayu=pilu said...

huhu asal aku termiss nih...
takper2 2nd pon ok jgn tercorot cm slalu sudah kan...

lepas nih sure 1st kembali kan kan

nak baca jap

cik EPAL said...

ouhhh sangat lah tak suka..tapi ramai jugak yang suka buat macam tu..tol tak??? follower beribu ingat best ke?? banyak kene kutuk lagi ada..haha :D

klik nuffnang anda ;)

sayu=pilu said...

ok dah abis baca.. tuka nada and irama k..


i pun tak suke dgn statement 'i folo u, then u folo i' hurmm biar ada keihklasan di situ bukan keterpaksaan...hehehe


arh nak cakap gak i tak suka ngan gay nyah nih... tapi dulu i da kwn ponds erm sakit owh denga dia ckp berbelit2 lidah... i lak rasa rimas tp bes dia baik tuh yg buat i tahan jer diri nih...hehhehe

bawa2 lah berubah k.. nanti i terpaksa lak bermadu di sebab kan ramai lelaki dah pupus...

u takut lumut... i pun takut gak.. auwwwwwww eeee nek geli lak rasa ckp cmnih and trasa lemas.... tak menahan tol bontot lentik kahakahakah

Razman said...

owh ye..ko mmg xsuke pe yg aku xske..tp ko ske cr pasal ngan aku kan?

xpe2..nenek tiri aku yg lg sorg ckp, sebelom exam, kte sabar je..senyum senyum senyum senyum dah terus senyum..pas exam kte bls la double ke, triple ke..

nursarah said...

hehe, ada ke pompuan suka lelaki gay..isk.isk

huhu,bab join contezz mesti kena follow dulu..ouch! nampak sangat cam tak ikhlas buat contezz..

err..mut..tak suka pun, ko akan follow gak kan bila diminta..aku tau ko tak sampai hati nak abaikan permintaan mereka..hehehehe

Lifesaver said...

aku suka laki punggung lentik u!!!!!!!!! haha

CAHAYA MATA said...

cik lumut..
kesiankan lelaki2 itu..terperangkap dlm dua dunia..hahahaha..!!

dunia semakin mencabar..dah semakin sukar nk tentukan lelaki sejati atau tidak.. (^,~)

hannamaruku said...

tepat. maksud aku, tepat razman mmg gay!

cik CumeY said...

hahahaha...

ok..ckop menyampah jugak ngan orang yang buat contest begitu..siyes!bole blah!

pasal gay....wei..aku masih tak berape nak pandai nak detect gay lagik..tapi macam ader sorang kat blog aku..tuh si jen tuh..semlm ngorat razman..tapi razman dah blah awal..

razman..amik rakan gay di blog ak..g cepat...hahahahaha..

lelaki bontot lentik???oh..MEMANG pompuan tak suke key..lagik hazab dari yang boncet..hik hik...


ko mut..g bace buku!hahahaha...

lumut said...

yes!!ramai orang mengakui sudah kegayan razman...xpe2..tunggu aku abes paper nnti..aku reply sume komen korang..

hahaha...

ramzman ngan jen memang begitu.

oranglidi said...

RAZMANAMZAR

cik CumeY said...

laah... betol ke jen ngan razman begitu???

ko lumut..bersih2 kan derang cepat!hahahaha

laila said...

uyehh sgt betul
aku baru masuk satu kontes ni
pomot mcm lebih2 lak
kena sticky post smpai hbs tarikh tutup
kena folo tu yg xtahan tu
tp aku ikutkan je
nnt hbs kontes rasa mcm nk stop folo la
haha keji gila

arryani said...

Erk...sape RAZMAN??

p/s simpul urat sarap aku baca blog dorang yg msuk contest ko tuh..aaagagagag...kretip...kretip...

y@n@ M!B said...

laki lembut and gay len kan??hehe..tp nyah mmg xleh diterime akal yg bijaksana..lalalala~

Hayatito said...

gay?
kawan laki ada sorg ni kena ngorat dek laki.suh comolot la.
adeh..yang laki tu bapak hensem..(kawan aku tu cakap la)

silentshutter said...

gay?haha..selisih malaikat 44 k, kaum adam msih ade ag yg btl2 jntan k, cme xjmpe jek tu.huhu

faizal said...

erkk..wa lyn dua2...kire bi arr...

bley kew?

hahaha

oo..u kutuk partner i ea...

Fatul Akrul Ramli said...

aku pun tak suka gay.. macam razman.. haha

Jard The Great said...

da makin kurang lelaki tulen dlm dunia neh..... eh.. ehh.. ke kat mesia ja? ehehe..

jom lumut.. jom.. kita carik lelaki warga negara asing lak.. ehehe..

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

razman gay?

hahahaaa~~
cam tak bape kne je
hahaha~~

ops!!!

lariii~~

larriiiiiii~~!!!!

~LP Lum~ said...

kat tempat sy keje nie, gay xar rmai sgt.. sbb dorg nie pndai cover line.. :p

kalo nyah mmg brlambak.. ada boz2 yg ambik nyah2 nie keje sbb ktanya nyah2 nie pndai tarik customer..

apa pun, sy suka kawn ngan nyah2 nie sbbnya, mreka ngajar "erti idup" dlm persektif mereka yg songsang.. :)

chotz said...

hai ulozzzzz.....

i olzzzz pon xsuka tau laki2 lentikzzz nizzz....takut diperkosazzzz....miahahhaha

meluat plak aku cakap camtu...

but aku ok jek as long as diorg pandai hormat kita, but bila time dia tergedizzzzzzzzzzzzzzz tu....mau kasi jek pelempang berkuasa tapaweee kat muka tuh.

sekian terima kasih

inDah iNdrIana said...

biase r tuh.
mmg ramai yg gayanya mcm tuh..
tp aku x suke..
tah ape2 tah

Anonymous said...

Aslmualaikum cik mut..

haha...lelaki bontot lentik mmg harus diberi penerajang sedas dua..

tp, kn..
kalo lelaki tu lembut sket2..masih ok kot..erk (yeke)...err..blh diubah sket2..insyaAllah.

tp..kalo dh pkai bj pmpuan n smua bertukar - maknyah, harus lumut lempang sekuat hati..


yusuf

mier@merr said...

tak suke!
tak suke!
tak suke!
(dgn nada gedik)
hahaha..

gay! eeyyeeek..NO!
lentik?? xsuke.. i tercabar... hahaha...

aku pon xsuke yg nenek tiri razman xsuke..

klu nk folo aku..folo je la... i aku rs nk folo ko aku folo.. xyah suruh2.. huh~ lg i x folo kang.....

i'msosupernotcool said...

i'm straight babe..
interested??

duh..

avid gunner said...

hahaha....
gua ingat dak pompuan suka kawan dengan gay...bole korek rahsia laki...

oranglidi said...

30

Koyuki said...

banyak yg yuki da miss ke kat sini..takpe lah ni pon ada kesempatan nak baca entri lumut..

gay? nyah?? Sayang lah jd camtu..

**penat + nak rehat jap. tak sempat nak jenguk kau lumut, sori**

Nabil Fizri said...

nk ckp apa?

joegrimjow said...

walimatul urus


fiqa dan razman


kekekeke!!

13247 said...

gua pon gay jugak!

CinTa Lea IxoRa said...

ha.. betol2..... xsuke sgt ngan gay.. badan macho tp nafsu kat laki.. wth.... huhu

beautiful_rose said...

huhuhu gile gedik weyh.....kegedikkan dorg mengalah kan gurl..sgt2 x bole di maafkan!

hohoho mkin pupus umat lelaki kt muke bumi nieh...make mkin ramai lah gurl menjd andartu...

Daffodil D said...

i benci juga laki euuuuuuwwwww...sutun~ heheh


ps : ni url baruku..maaf, terpakse tukar...pls update ya.. http://dayanarosli.blogspot.com/

speedrider said...

gua dah cakap dari dulu lagi jangan monogami. poligami is the best way disebabkan kepupusan kaum-kaum gua.

siggplus said...

agak2 razman nak kenal tak dgn gua?gua gay yang masih single..wakakakakakkaka

Anonymous said...

i x gay..
hehe

ber_u_wang said...

sps ke hal nya nak jadi nyah.. dunia lelaki penuh kegembiraan ... bole kawen pat, leh panjatpokok kelapa ..lumut ko bole panjat pokok kelapa tak

seroja jingga said...

mut
asal tangan akak cam
bengkok bengkok
bila baca entry ni..
au!..plzzzzzz lah..

i tak suka tau...
ape jantan lembut?

eee...gedikszzzzzzzzz tau
[sila check ejaan tuh]

lalallalalalall

cik GULA-gULA said...

salam:)
hi dear:)
Gi GATHeRiNG blogggeR ek??

NAK IKOT LEH:)

chokio_nia said...

haha...tersedak aku bace ne..ko gne i u kot..haha

aku de kwn laki bontok lentik kalah aku..tapi die tak gay la plak..kalo die pakai baju kurung, org tgk dr blakang konpem slh panngil lah..

lea said...

entry berunsurkan kutukan buat Razman..
aku suke..
wakakaka

ezzati said...

x suka gak laki montot lentik tu...hahaa..auchhh

jen - jen punye cite said...

i trase nyah!!aaauuuwwww

maiyah said...

ekeke.. you jump.. i jump :D

Kojack de Alloohaa said...

ak pnah ler sembang2 ngn mak nyah tnpa ak sedari yg dia tu mak nyah..hahaha.... kurang asam keping btoi..!!

Sharif John said...

Ade lg lelaki gagah yg tulen ats muka bumi ni... haha

julu said...

weh..
aku x GAY..
hahaha

e. indah said...

akue tak berapa faham cerita ne ..
: ) ...
razman ne sepa?

cOki-cOki said...

tu la..klu dh tolak campur mana yg patut agak2 nyer dh tak rmai kot lelaki sejati..huuhuh..agak menakutkan jugak la..

lea said...

musuh zaman sekolah lagi tue
hahahahahaha

YobSumo said...

dia pura pura gay.

dia suka cik lumut.

itu yang pasti.

cik lumut, lelaki lagi la tak tahan nak jalan dgn yg lentok2 ni.

kawan boleh terima, tapi nak berjalan sama... erk. drg kena sedar sendiri la...

yg pasti, "AKU SEDAR DIRI AKU, TAPI AKU TAK HIPOKRIT UOLSSS" mesti keluar dr mulut mereka.

pigidah! itu apa yang agama mahu ke?

Kapten said...

jangan ko risau ler
kawen gak tu
haha

green said...

hehe..mCM2..
x ske ye lumut
:)

arryani said...

aaagagagaga...

memacam korang..

p/s (cakap dlm ati) sbnrnye...aku tngu nk jadik pngkomen yg ke 100 nih

Primadona69 said...

my comment...
mmg x dijemput kat sini...
tp sy x kesah pun...
coz dlm ada org mcm saudari ni..
yg membenci kami...
masih ada lg yg suka n syg kami...
walaupun takkan ada pompuan mcm saudari ni..
yg akan menyukai kami...
komen sy ni..
bkn nak mencari kebenaran atau penjelasan...
tp sekadar...
meluahkan apa yg rs rs spt yg saudari rs tentang kami..
tq

Hidemichi said...

oh...gua sudah jatuh cinta pada blog ni...kecuali hal2 gay tu gua tak berapa seronok.

siv said...

same weh!
aku mmg pangkah.
hahaha