Monday, November 9, 2009

seluar dalam (intro)

salam buat mereka yang beragama islam.mungkin dengan mendoakan orang lain,orang lain juga akan mendoakan aku.kadang-kadang kita sendiri kurang yakin dengan doa yang kita minta saban hari.kecukupan yang kita ada sebenarnya tidak cukup sehingga kita terpaksa meminta pertolongan orang lain."manusia itu saling melengkapi".kerana itu manusia itu tidak sempurna.mungkin dulu aku kurang sedar benda-benda macam ni.yup.pengalaman banyak mengajar aku apa itu hidup.banyak.terlalu banyak...kenangan aku jengah sekali sekala.supaya aku sedar apa yang aku dah lalui sepanjang hidup ni...kesal.perasaan itu timbul dihujung hati.

seluar dalam.tajuk agak kurang senonoh.tapi aku tak bermaksudkan apa-apa.sekadar tajuk yang ada kaitan dengan pengalaman dizaman kecilku.cerita ini aku tidak kongsi dengan sesiapa sekali pun hatta lelaki yang pernah mencuri hati aku 7 tahun lamanya itu.oklah jangan bukak cerita yang boleh mengundang airmata.oh ye,mak abah aku pon diantara orang lambat yang tau tapi mereka yang pertama aku ceritakan.tak lupa juge,ada beberapa orang sahabat perempuan ku yang sudah tau cerita disebalik seluar dalam ini.adakah ia sesuatu yang menggelikan hati??haha..buatlah andaian sendiri nanti.

segan sebenarnye nak cerita.tapi sekadar berkongsi pengalaman.tak salahkan?pipi aku rasa panas untuk berkongsi cerita ini..tapi aku sekadar ingin membongkar mana tau ada diantara kalian yang pernah mengalami situasi "seluar dalam" ini seperti apa yang aku alami.haha..malu lah pulak.blushing beb.dan mungkin juga pengalaman yang aku lalui ini hanya satu dalam seribu.siapa tau kan?

patut ker aku cerita??

p/s: apa masalah kau apabila kau solat isyak tapi wujudnya doa qunut pada rakaat kedua kau????mungkin itu tanda-tanda otak kau semakin nyanyok akibat telan MSG terlalu banyak dikala exam mungkin?

56 comments:

chotz said...

hahahahahah

chotz said...

tu jek yang mampu aku cakap...

p/s: entry latest tu kes aku terbunuh kat game resident evil.... addicted. damn!!!

siggplus said...

seluar dalam?nyatakan saiz dan jenis

CinTa Lea IxoRa said...

erk.. nak cite psl ape sbnrnye nie..?? hehehehe

Jalak lenteng said...

tak dapat 1st..

ber_u_wang said...

seluar dalam pink ko kena curik ke lumut... is is is

joegrimjow said...

ku tak pakai 'dia' ketka ini

kurang selesa
biarkan ia bebas

Jalak lenteng said...

aku menjaga mulut..tanak berkata-kata tak senonoh..jadi aku tanya ikut hati ke hati..harap2 ko paham soklan aku berkaitan suar dalam tuh..

Paan said...

Dah lama x pakai spender. Boxer masih top priority.

lumut said...

to PAAN,
hahaha...sengal mung.

lumut said...

to CHOTZ,
gelak kau ye..ha?time bler?xfhm la.

to SIGGPLUS,
ah kau..tak habis2 kan...lempang nnt.

to JALAK,
aku x retilah baca hati org..jgn sedih x dpt first.tp kenape private blog.benci u!

to CINTA,
nnt aku smbung.nk study.baru intro.

to BER_UWANG,
ohh itu cerita x best sgt.haha

to JOE,
eh kau pandai2 je kan.malu lah i.haha

bibie_suke_sukun said...

mut??mano cito spenda eh nie??jgn smpai den kuyak an spenda kau jumpo sok!!!

bibie_suke_sukun said...

mut??mano cito spenda eh nie??jgn smpai den kuyak an spenda kau jumpo sok!!!

maiyah said...

sowey.. tak pakainya.. pakai pampers hehe :D

chah~ said...

hahaha.. cerita je arr.. klo ianya menarik.. hoho..

alvin takda umah harga 8juta said...

suspen nyer...teruskan la cerita...

lumut said...

to BIE,
den sontap spenda ekau baru tau.

to MAIYAH,
erk..hehe

to CHAH,
nanti2..sabar dinda sabar..

to ALVIN,
haha..aku segan.sabar ye..nnt aku smbung.ni intro.

al said...

salam..

masih lum tangkap apa isi cetenya..

huhuhu..

tahniah n9 menang...

Solehah said...

hehe..panjangnya entry tu lumut..

alimbz said...

hahaha..
lumut...pasal kisah spnder tu aku xleh nk tangkap pe ko nk citer..

p pasal solat isya' de doa qunut tu wat badan aku vibrte tergelak sorang2 smbil study nie..hahaha..
doakan aku tenang jawab exam sok..jgn teringt kisah doa qunut tu dah..haha

HEMY said...

saja kumpul saspen pembaca nih..ahahaha..citer la kalau berani..haa..berani tak??tak berani ke>>citer la..haa..berani tak??ahahaha

qunut tu..aku penah gak terbuat..time org lain dgar khutbah..aku bedal qunut smbhyg thyat masjid...ahahaa

Boneka tak sakit said...

apa lah ko malam2 bukak isu camnie punya mantap! kira tontonan lewat malam lah nie hahaha...
jeo tak pakai selur dalam ketika ini omg!! aku bogel lak tu!! apa nak cakap aku owrning beb!!

competitive betol aku

mier@merr said...

haha...kalu ko btol2 macho..citer r wei...ekeke..


tp yg last tu wat aku gelak guling2... hoi.. ni kes ko tjaga tgh mlm igt da msuk subuh ke ape???

Kapten said...

ko buat aku terimagine mcm2

adeh... camana aku nak suci ni

Aku Beskot™ said...

wa coba ntok berfikiran +ve..
sila la cte ye..
best gle suar dalam ade gmba pet yg cumel²..
kongaroo ke bruang koala ke tweety bird ke..
huhu..


buku nota:
da lame x dpt 1st kt blog lu mut..
kasi can r kt wa..
nest entri k.kekeke..

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

ahaha...
cepat2 lah cerita;))
erm apekah?tetibe ade qunut lak kt isya'..huhu..ko da hanyut sangat ngan exam ni ekk.

CIK IZ said...

qunut kat isya' tu mcm terlebih khusyuk jew..
:p
cite suar dalam??
conpiusss...

i'msosupernotcool said...

and where is the story??

duh..

ween said...

dup dap dup dap

Hayatito said...

cepat2 cte..
jgn malu2..
kami sume macho.=p

Koyuki said...

cite2..

nak sama2 blushing ni beb

hahaha~

fndrocka said...

hapa cerita ni??jgn memainkan perasaan pembaca

Jard The Great said...

oit..oit.. takde pon citer pasal seluar dalam pon.. ahaha..

Nini teDDylicious said...

haha!! aku rs aku mcm tau jek ape kau nak crite..

huhu..

err..ape..?? qunut..?? rakaat kedua..?? isyak..??

apekahh..??

missjiwa said...

hak3~
story mori la sket...

Razman said...

ko nak kne terajang ke lumut? cte tgantung...

Lifesaver said...

takde citer pon...aku marah ni..marah ni..bertukar menjadi hulkhogen nnt..haha

nursarah said...

apa ceritanya mut?..br aku nak excited..hish..

jgn telan byk MSG bahaya!

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

tu la time semayang sik ingt suar dalam...tu jadik gtu

sayu=pilu said...

ewah lumut...ko citer arh biar habis weh..kasi wa tertanya2 lak nih... musykil2 ko tersalah pakai ker weh...

mamai said...

oh seluar dalam pakcik pernah dapat hadiah seluar dalam perempuan..dan pakcik pakai la

YobSumo said...

mengikut hikayat, kau patut cerita dengan lebih lanjut.

sharamli said...

1st time tgk darah kt suar dlm ke ap ni?

Suffian salim said...

Whoa...tajuk terbaik...thanx anyway sbb suke bace blog aku..

Kamsiah said...

qunut..masa solat isyak.adei..nak gelak ada..sedih pun ada...sedih kerana kejahilan insan bernama muslim/muslimat..

johan adam said...

ko xda cite pasal pantai dalam? kapal selam?
ouh,pasar malam maybe...
xpe,slow2 muntah seluar dalam dulu k..

pakcik kordi said...

mana cte suar dalam ni!wow..best nye smyg isyak gitu!kah kah kah!!!!

lumut said...

to AL,
salam,isi cetenye belum diketghkan lg.oh trimas.hee

to SOLEHAH,
panjang2..nnt kusambung k.

to ALIMBZ,
hehe..mmg la x dpt tgkp.ak baru bg intro.t ku smbung k.gdluck exam.

to HEMY,
haha..mmg berani pon..nnt ku cter ek hemy.

to BONEKA,
haha...malam2 ah baru syok.xde kaitan mlm ke siang ah boneka.

to MIER@MERR,
aku x macho.gagah je.haha.t ku cter,

to FATT,
otak kau mmg dah x suci ker?

to BESKOT,
haha....xsaba ker?ilek2..nk 1st?ala x pnting la beskot.hee

to HATI BERGELOJAK,
haha..tuh ah.isk cmne leh silap.t ku cter.

to CIK IZ,
hehe..terlebeh kusyuk.=p

to IMSOSUPERNOTCOOL,
be patient.later aku smbung.

lumut said...

to WEEN,
kencang sungguh jantung kau.

to HAYATITO,
korang macho?aku gagah je,haha

to KOYUKI,
haha...jgn lah blushing.ilek2.

to JARD,
nnt la..kau xsabar ye jard.hee

to FNDROCKA,
haha..bukan main2 kan..sabarlah..sikit2.

to NINI,
ape yg ko tau aku nak cter?isk kompius.kalau betul tekaan kau..aku bg adiah.to kene jujur.hehe

to FADH,
mmg nak stori.tggu

to RAZMAN,
lame dah tak makan terajang.bkn tergantung.suh ko besabar.

to LIFESAVER,
hahhaha..jgn lah mrg syg.saba ye,.

lumut said...

to PAKCIKKORDI,
haha..sabr lah pakcik..nnt nak smbung la ni.adesssss

lumut said...

to NURSARAH87,
ko excited..oh aku malu.jup2

to AYUDEADWISH,
haha..kau tau2 jerk ek.

to SAYU,
hahaha...sabar2..ilek beb.

to MAMAI,
wah pakcik..longgar x?haha

to YOBSUMO,
hikayat putra shazlan?ok baiklah.tgu2.

to SHARAMLI,
bukan lah.tuh buat ape.sume org alami beb.

to SUFFIAN,
haha..aku mmg suke blog ko.

to KAMSIAH,
eh bukan jahil.mungkin kurang kusyuk.adeh.

to JOHAN ADAM,
eh ape plak muntah seluar dlm ko neh...eh2.silap tuh.

kimisai said...

tukar2,,...
buat tajuk baru..




























BOXER...

azzaliena suziantie said...

muahahaha..
sensored sensored
hahaha
asal x panties doe??
wakakaka...

ko join gath tuh ke??

ezany said...

g-string.. c-string.. muahaha..

LORD ZARA 札拉 said...

aduyai~

kih3~

ramai tulis pasal seluar dalam eks/

caluk@cencaluk said...

moskhel aku ptg tadi aku dah comment, mana lak hilang, atau pakcik dah tua lupa tekan butang submit ha ha