Saturday, November 21, 2009

bertemu kangaroo dan koala.

hari ni keluar rumah dalam jam 9 pagi.dan baru tadi kami balik dalam jam lebih kurang 11malam.perjalanan ke phillip island dengan muatan 2 van selama lebih kurang 2 jam sangat best..jumpe kangaroo dan koala..hoho..sangat comel anak kangaroo didalam poket.sempat jugak pergi usha cik penguin...tapi die malu-malu.menyampah aku.

gambar akan di upload insyaAllah untuk berkongsi ciptaan dan keindahan Tuhan bersama-sama...semakin jauh perjalanan dan langkah..semakin buat kita berfikir siapa kita..dan dimanakah kita......

kita memang kurang bersyukur selagi kita tidak kehilangan...
dan lumrah manusia sering sukakan kesempurnaan...


41 comments:

nursarah said...

wow! sukanya penguin!


penguin malu2?..comel giler! hehehe

aku manusia tak sempurna...errmmm

Razman said...

kat sana ada semut x? oh, nmpk sgt xde benda nk tnye..

hanc said...

Salam beb~~ percrito dah nie???
Kim Salam ek ngan kanggerowZzZ..

hisham said...

fika..kalo u jumpe lg krm slm kt 2 mahkluk tu k..tk cre

chokio_nia said...

tapi tiada apa yg sempurna pada zmn sekarang ne..hurmm..

alvin takda umah harga 8juta said...

boleh tak pegang kanggaroo tuh??

izzahfarhana said...

lumut gergasi dh smpai aussie.hak3

ber_u_wang said...

beruwang ada tak jumpa tadi

laila said...

wahh seronoknyaa!

lumut said...

to NURSARAH87,
penguin tuh jual mahal.haha

to RAZMAN,
lipas jadian pon ade razman..

to HANC,
nnt aku smpaikan dkt kangaroo islam.erk.

to HISHAM,
okeh no hal.take care too.

to CHOIKIO,
benar.aku sokong.

to ALVIN,
mestilah boleh..bg makan pon bleh.hehe

to BERUWANG,
tak ada lah pulak td.beruwang kt kwsn sejuk n slji kot.pplar bear.hehe

to IZZAHFARHANA,
haaha...gergasi ek aku?=p

cik CumeY said...

lumut..aku datang jengah nie..ahaks!

weih..bawak kanggaro tuh balik tok aku..

ko cepok razman tuh soh g stadi..

Sharif John said...

Nak sekor.... huhuhuhuh

YobSumo said...

huh seronoknya.


satu hari nanti.

seroja jingga said...

dan kita tak kan dapoat kesempurnaan itu wahai cik lumut..

mesti tak soba soba nak makan samba belacan omak ko kan.sodap eh lak ai..

mesti omak ko bokomeh bagai..yolah anak daro kesayangan nak balek..silap silap dio pasang langsir baghu kek bilek ko mut..

enjoy ur holiday darling!
:)

.rafiq. said...

comel ny koala. bwk blik satu?

Pensel Kontot said...

ades...jeles dowh ko dpt tgk koala ....
ades teringat si koala aka kekasih gelap...hahaha

Fatul Akrul Ramli said...

tak bwk balik kangaroo seko dua ke?

mier@merr said...

weh...seludup koala bwk blk cni!!!

Wanie-san said...

intai dlm katung kangroo kew??ade ape lg dlm katung 2 selain ank die??

FirdHaikaL CHinta ilLahi said...

teringin nak tengok koala...nanti upload gmbau yerr....

maiyah said...

letak le duit kat poket kangaroo tu :D

Paan said...

Cepat sket upload. Nak terberak ni.

hisham said...

aku nyesal...ngn ape yg aku ckp dulu...sori..yg benar tu pahit tp bila aku tgk blik komen yg kt undi tu...aku stuju ngn komen pinkylucia...sori

caluk@cencaluk said...

pesan telur penguin sedozen ha ha

green said...

dr dulu teringin nak tgk poket kangaroo dekat2..hehe..

jap, bg ak, imperfection yg buat seseorg tu perfect~

Lelaki Ini said...

sgt terinin mau tgk koala..

yg ciut lg miut ithu!

arghh...

bilelew ade peluang!!!

plez...

kim salam syg kat diowg!!!

siggplus said...

kirim salam dekat kanggaroo dengan koala yang kau jumpa tu

Kapten said...

aku hilang seposen
menyesal x masuk tabung

adaNiff said...

masukkan anak kanggaro dlm poket kau. bwk balik. heh..

sharamli said...

manusia mmg macam tu

i'msosupernotcool said...

yup sume suke perfection..
kau pon aku rase..
aku juga...

'AQILAH said...

mahu pegang koala...

joegrimjow said...

xmo komen!!

er..
apsal komen jugak ni

lumut said...

to CIK CUMEY,
sile2 dtg..adeh mslh kangaroo tuh x nak ikut.haha.ko cepuk la die.

to SHARIF,
nak sekor??adehh..cmne nak bwk neh sume mtk seko.hee

to YOB SUMO,
yup suatu hari nnt k..=)

to SEROJA,
yup.stuju.manusia tdk akan pernah memiliki kesempurnaan itu...haha..siap langsir baru yo...

to RAFIQ,
koala pemals la..haha..

to RUFF,
ala..jgn le jeles..da kekasih gelap plak dah..hehe

to FATUL,
kalau boleh aku bawak weh..hehe

to MIER@MERR,
koala x comel!!haha

to WANIE,
xdapat nak intai..mak die marah.hee

to FIRDHAIKAL,
okehh...next entry k..=)

melatidaisy said...

waaa..best nye die..tumpang gembire je ladr jauhhh..hihi :)

lumut said...

to MELATIDAIY,
nnt saye kongsikan bersama ye..=)

lumut said...

to MAIYAH,
haha...kangaroo nak buat ape la ngan duit tuh?=p

to PAAN,
isk nak terberak pegi la berak.haha

to HISHAM,
bro,ku x amik hati pon dgn ape yg kamu ckp,sbb ape yg kamu ckp tu semuanya betul2 belaka...lek k..jgn la terasa ke ape..small matter je...

to CALUK,
hahaa..penguin malu2 la.

to GHOSTONE,
koala x kiut in real!!haha..die pemalas la..=p

to GREEN,
hee..aku pon sgt truja bile tgk anak die dlm poket tuh.=)

to SIGGPLUS,
insyaAllah kalau die islam.hee

to FATT,
ha?xpaham ape kaitan seposen tuh?

to ADA_HAIRUNI,
haha..aku xde poket lah..beg kargo ade la..

to SHARAMLI,
yup.betul.stuju weh.

to IMSOSUPERNOTCOOL,
aku?kenapa kau rase aku begitu..tp..mmg semua pon begitu...kan?=)..kau jgn sedih2..

to AQILAH,
koala pemalas.tdo jerk la.


to JOE,
eyp..xmo komen ye..hehe.

Fhad said...

mutt agak2 ko kan poket kanggaroo tu same cam poket doremon x? pastu kan aku nak tanye pinguin same ke cam dalam cite pinggu tv3 tu? hahahah

Lifesaver said...

bawak balik kat m'sia kangaroo 1..hehe

piNky LuCiA said...

subhanallah.. indahnya dunia ni.. lalala~~

penaberkala said...

singgah melancong kat australia jap
fuh,menarik2