Friday, November 27, 2009

keputusan pemenang contest esoksemalam..

salam aidiladha..dengan nama Allah Maha Pemurah lagi Maha penyayang...sopan kan lumut?ade blogger tegur aku,cakap aku dah makin sopan dialam maya.ewah..aku bukan hipokrit beb.cume aku ikut keadaan.tapi aku ni kasar sangat ker?aritu aku balik kampung,makcik-makcik tegur aku makin pendiam dan lemah lembut.ewah...terase nak muntah ker?lantak korang...

maaf ye.aku nak mintak maaf ni.bukan mintak maaf dipagi raye ye..tp nak mintak maaf sebab lambat umumkan keputusan pemenang contest esoksemalam.maaf lagi.internet kat umah cam ayam sket.menguji kesabaran itu memang dah pasti dah tuh.hee.

sebelum tuh,harap keputusan ini memuaskan hati semua orang.aku buat contest bukan nak tunjuk bagus.sebab aku memang tak pernah nak jadi bagus.kau pon belum tentu bagus kan?jadi kita same2 tak bagus.fair lah tuh.aku buat contest..sebab aku nak bagi korang kenal antara satu sama lain.mane yang selalu datang blog aku tapi tak dapat input yang berguna..tuh yang aku nak suruh berjalan pergi tengok blog orang lain.macam ah fatt ngan razman cakap.diorang jarang melawat blog orang before neh.dan untuk yang nak carik jodoh macam kawie..ramai dah aku tengok gadis comel-comel singgah blog die.hehe..and ramai lagi lah dah kenal antara satu sama lain kan??hee...senyumlah semua.kita puas hati kan bila ukhuwah terjalin.

jangan gaduh taw.lumut tak suke.nanti aku lempang seko-seko.nak?dah..nak umunkan ni pemenang...terima kasih semua kerana sudi memeriahkan contest ni.sape tak puas hati datang jumpe aku face to face,aku free neh.haha...=p.

pesanan kepada para pemenang..sila contact aku melalui email mahupun ym..nak tanye cara nak bagi hadiah..nak jumpe or nak aku post??bagitau k...email kat esoksemalam@yahoo.com.thanx atas kerjasama anda.wah lumut sopan kan?kan?hehe

pemenang part 2:

guys.
  1. yusuf-aku,lumut dan sesuatu.
  2. jalak-takdir cinta.
  3. ah fatt-kerana lumut dia sungguh istimewa.
girls.
  1. seroja jingga-cinta pakcik kordi yang suci.
  2. mier@merr-warkah rindu buat lumut.
  3. cinta lea ixora-cinta pertama dan terakhir.
saguhati.
pemenang part 1:
[lahir jam 6.30 am.berat 2.95kg.]

37 comments:

sayu=pilu said...

yea aku 1st komen..best2

sayu=pilu said...

sampai hati ko lumut.... aku dah aim coklat dr auckland tuh...huhuhuhuhu......uwaaaaaaaaaaaaa


hehehehhe aku guro jer weh...syiok msk contes...heheheh

to winner congrat...hadiah jgn lupa share k sharing is caring right...muahahaahhaha

weh lumut...mai turun penang...aku nak lempang ko nih...hehehheeh

sayu=pilu said...

erk mana suma orang pegi weh...aku 1st 2nd 3rd...tak kan 4th pun aku lgi n strus nyer pun aku lagi ker.....

sayu=pilu said...

aik mana suma org nih...korban ker bongkang tido gi nih..............

sayu=pilu said...

eh ah fatt mana lu pegi
woi razman ko tido lagi ker
oi orang lidi lama tak nampak....

oit lumut jgn lempang aku yer.....hehehehhehe

ok2 aku stop nih.....muahhahahaha

rindu ko..tc

Boneka tak sakit said...

okay ah fat memang! weeeeee~

LORD ZARA 札拉 said...

tahniah pada semua yang menang!!

^___^

chah~ said...

tahniah buat sume yg menang. hehe.. kalo aku sempat masuk, mesti nma aku tersenarai skali..hahaahha (ceh.. prasan jap..)

sayu=pilu said...

a'ah baru muncul org2 lain ....hehehhehe

anonymous said...

sayu=pilu

siotnya perangai dia cet..~dengki ni dengki...wawawa

yeay~undian aku menang..lalala~

melatidaisy said...

taniah pade sume yg menang..

tahniah jgk utk cik lumut..1 usaha yg bagus untk eratkan jalinan ukhwah :) semoga Allah merahmati awk lumut..senyum sokmo =)

sharamli said...

c0ngret utk pemenang...

makcik2 sj nak amek ati kamo0 je tu..jgn perasan..ha3

Koyuki said...

tahniah semua pemenang!!

lumut, yuki tak msk contest n tak menang apa2..tapi nak jumpa boleh??

tak kasar la lumut, kite suke saja cara kau tulis

mier@merr said...

hoyeay

hoyeay!!!

selonottt....

rs nak pegi sembelih lembu skrang...ekeke....


thanx mut.... nnti aku ym or emel ko... :)

tbayang2 adiah dr auckland...
kangaroo aussie ko bwk blk tak neh?haha....

rs nak wat entri baru kt lam komen nih sbb kehepian tidak terhingga,,,,
tp nnti org len ckp aku cam xpenah menang kuiz lak...hahaha...

ok...bye


thanx mut!!

ezany said...

tahniah la pada sape yg mng tu.. lain kali boleh la buat contest lg..

Lelaki Ini said...

tahniah kpd yg menang...

yg x menang...menangkan diri anda nxt tyme!!!

green said...

tanhiah pd yg menang..

yg kalah dah pergi makan daging bnyk2~

heheh gurau gurau..

hisham said...

salam aidiladha dri sy..n slmt kmbali ke bumi msia yg asik ujan je ni..x smpat nk kering suar aku jemur...ujan rahmat...
~tahniah pade sume pemenang2..n tahniah gak wat fika a.k.a lumut coz brjaya menyatupadukan umah melalui blog contest nie..u r really did a enormous task as a human....hehehehe...tk cre

sayu=pilu said...

to anonymous si ninja turtle...ngehehehehhehe ko jeles erk...

aku ngan lumut nih memang mcm ada sesuatu.... aku dpt rasa lumut pos n3 even aku tak menang pun...hehehhehhe

jgn jeles k len kali ko plak jd 1st itu pun kalu tenet aku da prob la....hehehhehehehehe

guro2 ye....

lumut said...

to SAYU,
haha..sayu...hebat lah ko neh. instinct kuat tuh..hehe...lepas ni kene buat contest sape komen 1st lak ek?haha..harap ko sehat sayu..rse cm nak jmpe ko.hehe

to BONEKA,
hehe..tahniah buat ah fatt..

to CHAH,
ok len kali kamu masuk la...=)

to LORD ZARA,
zara!lame gle kau menyepi syg..hehe

to ANONYMOUS,
haha,,ko marah sayu je..sabar2..die mmg power bab2 neh.hee..tahniah utk yg menang...

to SHARAMLI,
tuh la pasal.aku pon rse cmtuh.hahaha..

to MELATIDAISY,
thanx m kerana mendoakan aku...tahniah untuk semua kerana menjayakan..=)

lumut said...

to KOYUKI,
yuki nak jmpe?hehe..boleh2...bunyi cam lumut kene organize gathering neh.hehe..thanx slalu singgah baca.=)

to MIER@MERR,
haha..tahniah buat kamu ek...pergh excited neh.pegila wat entry kat blog..kang aku dtg komen.hakhak

to EZANY,
hehe..insyaAllah lain kali buat lg kalau rmai yg masuk cmni...=)

to GHOSTONE,
hehe...yg x menang next time cube lg..konsep lain pulak.

to GREEN,
eh jgn makan daging byk sgt..drh tinggi nnt beb!

to HISHAM,
haha..skarang musim ujan bagus le..sejuk je rase...erk..jgn puji mcm tuh...ku insan bias.byk kelemahan.thanx dude.

to SAYU lagi,
haha..sukenye ko sayu..aku pon rse ubat gune2 ape ko gune neh.hebat semacam jer.haha

seroja jingga said...

thnks lumut.
mcm tak caya. ade specila thnks entry kat blog akak

Kapten said...

akhirnya dapat gak aku hadiah setelah lama main blog

wakaka

maiyah said...

tahniah pd yg menang hehe cam ucp dlm anugerah filem terbaik plak

nanti wat le kontes lagi yg bukan mengarang :)

joegrimjow said...

best raya kat malaysia?

Jalak lenteng said...

semoga lumut akan mengadakan contest sebegini lagi..semoga blog ini terus dan terus maju..

ber_u_wang said...

saguhati? bersagu la hati pak cik...

kemenangan ini untuk semua blogers.. pak cik tak sangka pun .. sebab tujuan pakcik hanya untuk memeriahkan blog lumut, pak cik rasa sekarang blog lumut dah fames dah.. itulah kejayaan pak cik.

terima kasih pada yang sudi baca cerita merapu itu

:: hayati :: said...

tahniah pd sume pemenang....nnt wt contest lg yer lumut...hehe

ad TERR..beli hadiah lebih x lumut???

beautiful_rose said...

salam lumut.......
haiiyoo suda ramai erk y komen blog ko.aku jugak y slalu terlambat =p

sudah ade pemenang erk..TAHNIAH! pd korang2 y berjaye...dh dpt adiah nnt sile share dgn aku bole? =p wawawa giler otak aku hr nieh......

oppss sory...mybe kesan sampingan dari keje di hari raye korban kot...huhuhu org len dok relax kt rumah layan rendang daging korban.aku lak kne berkorban layan patients kt kinik..huhuhu aduhaiii

korang2 y bek hati,sile2 la anta rendang kt aku nieh...kesian aku kne keje time raye tau...nangessssss =p

rda said...

Kalau aku join contest ni, mesti aku menang. Haha.

YobSumo said...

huh Ah Fatt ngan imsosupernotcool menang! tahniah2!

sapa lagi aku kenal? mier@meer! tahniah2!

Ismi F. Chya said...

tahniah.. kawan2 blog ku myk mng ;)

CinTa Lea IxoRa said...

owh.. sudah umum pemenang ker.. terlambat lak sbb blk cuti raye.. hehe...
congrates utk sume pemenang n thanks lot buat lumut for dis enjoying contest ;)

i'msosupernotcool said...

alredi sent my address to u..
under fixspage emel..
ok?

Fara said...

Utk MsIndependant pon ade gak ke?
Thanks bangat Lumut! ^_^

btw,Congrats utk pemenang2 kontes ni! Keep on blogging!
*thumbs up*

kuina said...

apasal sy tak dak a?

Lifesaver said...

congrats to the winner