Thursday, November 12, 2009

aku nak tutup penyertaan contest

ini rayuan PA aku.dia tuh memang ngade2 sikit.dia kata dah terlalu ramai orang hantar penyertaan yang gempak2 gile sampai dia pon dah berbelah bahagi tolak tambah campur segala mak nenek lah kan.so dia merayu kat aku suruh tutup contest ni secepat mungkin.

dan...

demi menjaga hati PA aku..dan memudahkan kerja dia lagipun dia ada darah tinggi dan kencing manis.so tak lama lagi je tuh aku tengok..aku rasa kesian plak kat dia.so diumumkan...

bahawasanya...

tarikh contest ini akan ditutup pada hari ahad bersamaan 15 november 2009 dan kepada sesiapa yang nak hantar penyertaan lagi..sila lah hantar segera.dan kepada yang hantar lebih dari 1 penyertaan...sila tarik penyertaan anda..dan tinggalkan salah satu saja penyertaan yang betul2 nak hantar.sebab PA aku tuh dia buta huruf sikit.so dia kata lagi elok dan gagahnya jika sorang satu je penyertaan..tak boleh lebih.sebab die letih nak mengeja.lembab sikitPA aku tu.suruh sekolah tak nak.haha.
sekian.

oh ye aku nak pesan.semua story bukan aku yang mark okeh??sebab nak elakkan bias melanda hidup aku.dan aku ni tak reti nak berlaku adil biasalah tak ada peluang lagi nak berbini empat kan..haha..ok lah.jangan nak pikir bukan-bukan.

34 comments:

lea said...

nak antar...
tp xde idea lak..
gpun ko pompuan r..
xde feeling lak...
wakaka

oranglidi said...

oi! sekend!

i'msosupernotcool said...

i just thinking of doing another entry..

but then its ok..

when will u announced the result?

cant wait..
lol

oranglidi said...

adeh.. laju plak tarikh ttup... x smpat wa nk menaip pn lagi..

maiyah said...

tunggguuuu!!!.. nampaknya bengkak le otak aku :D

Boneka tak sakit said...

camnie lah u! aritu u kata boleh hanatr banyak2 pastu skrang u cakap lain! i benci u benci!!

aku rasa kalau nak tarik aku tarik peryertaan pertama lah! yg kddua tu penat aku pk!! berdarah2 ateri otak!

so PA cik lumut yg ensem atau cun! sila ambik note yer

xbox36-
sy syg PA cik lumut! Muahh!!!

:: hayati :: said...

sian PA cik lumut...slh cik lumut la gak suh gtau satu makhluk dunia...heheh

la xsempat nk wt cite..da ler penyertaan pertama xda cite, cume konon monon jer mcm ad cite...huhu

Atan said...

tengok penyertaan banyak.. tak de peluang la pak cik nak menang

lea said...

hah? ko ckp ape ek? xfaham lak...
tp kata esok ade exam.
g tido la..
;p

mier@merr said...

hehe...tape...aku mmg tade niat nk blebihan...ekeke..

YobSumo said...

boleh mintak no PA?

hahahahha

adus 27 orang masuk dah. melesap ler peluang aku...

entri masing2 panjang menggila.

yg pendek skali mcm aku punya lah kasi mng :p

hisham said...

ok2...enjoy sgt join contest ni..cam2 habitat aku jumpe sbb ko..ape2pn u tk cre k..

CinTa Lea IxoRa said...

fuhhh.. nsb bek cpt.... huhu

Kapten said...

aku tau PA ko saper
aku dah puji2 dia dalam email
wakakaka

ker aku salah org

BUAT PENANT JER!!!!

beautiful_rose said...

hohohoh sudh mo tutup kah???
giler byk penyertaan.....kalo aku pon mo meroyan nak pilih nk bce satu2.... =p

.rafiq. said...

vote for me. vote for me. aku mng ke klh nk dating jugak.hehe

jane said...

ekekekekekek dah tutp...
mut...sory aku tk smpt nk join..busy cket tp satu aku leh kata...

sbg manusia aku sayang padamu...

sory tk dpt join gathering korg...
huahauhauahua

mklumlah..ko tau kan aku de pnyakit gabra jumpe laki ensem...wakakakak

Koyuki said...

da nak tutup ke??

aduh penatnye..huhu..oki oki..hmmm..i'll see wat i can do..kalau tak terima entrance yuki sblm 15 tu maknanya tak sempat nak buat la tu..

sori k

mamai said...

kena perah otak nak masuk contest nie idea tak mari...maklum la dah tua hahahaha

Lifesaver said...

apesal awal sgt????????????

jedi said...

xsempat ler nampaknya..

Solehah said...

isk2..kata tutup hari raya..aku bru tulis satu sentence..hiskk3..nangis2..

nursarah said...

horay! contez ditutup lebih cepat. yea! kureng sikit jumlah contezter,,muahaha!

ezzati said...

yay..dh tutup(kurang sikit saingan w'pn tau xde harapan) ..hehe...

sayu=pilu said...

asal ko tutup awal lak.. ish meh sini link PA ko tuh...

nanti erk n3 aku munculll... adeh tak dan nak buat surprise ler weh

green said...

lumut..mmg xde idea rr

cm ni ak jadi juri awam je lah..
boleh?
haha..

jIwA mUsiC aRt said...

contest apa lumut??
ku xtau pun...;((
sedih lorhh cmnehh....;pp

ikanriang said...

haha. amek ko. tu belum aku punye lagi ha!

:p

cik CumeY said...

huh..penat aku perah otak..tetap xley pkir...

ces!!dari semlam lagik..benci lah!

cik GULA-gULA said...

lumut:)
Hi dear:)

RAMAI SUNGGuH PEMINAT2 KAMU:)

bahagia bila kamu BAHAGIA:)

bibie_suke_sukun said...

mut???den nk masuk kontes 2...tp...den takot den monang....hakhakhkahkahkhakhahk....

sharamli said...

0it...sempat lgik x ni nk mas0k...

arque said...

aku macam nak hantar.
tapi tapi tapi..
tapi tapi.. xP

CIK IZ said...

eeee... daku dikira join kan coz daku dah lengkapkan slogan tau :p
http://smilezgurlz86.blogspot.com/2009/11/join-contest-lumut-yang-badang.html

p/s : lumut, kalaulah daku lelaki, daku ngorat hang coz pada daku, ckup sorg lelaki tu tau dosa pahala and cmne nak praktik dlm hidup.. seb baik hang pompuan.. keh keh.. lupakan!
nice to know you..